امور زیربناییكشاورزی و دامپروری

نظام بانکی از دسترس کشاورزان خار ج شده است

اهواز – رئیس نظام صنفی کشاورزان استان خوزستان گفت: امروز نظام بانکی از دسترس کشاورزان خارج و در تمام کشور تقریبا از دسترسی به آن بی بهره هستند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، مسعود اسدی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل تعاون روستایی استان خوزستان اظهار کرد: تنها راه اعتلا و سربلندی ایران، رفع رکود و خروج از بحران بیکاری این است که دولت تمامی امکانات خود را در زمینه کشاورزی، هزینه کند. هزینه کردن برای صنعت، به جز اتلاف سرمایه و زمان هیچ دستاوردی برای دولت ها نداشته است.

وی در ارتباط با آینده تعاون روستایی گفت: تشکل های کشاورزی خوزستان برای روی کار آمدن دولت هزینه ها دادند که برای اجرای تعهدات وعده داده شده انتظار دارند.

همچنین بخوانید

اسدی بیان کرد: بسیاری از محصولات کشاورزی که دچار بحران قیمت شده و از بین می روند باید در صنایع تبدیلی به کار برده شوند. سرمایه گذاری تعاون روستایی یکی از نیازهای استان است تا درآمدهای این اتحادیه صرف سرمایه گذاری های درون بخشی کشاورزی خوزستان شود.

رئیس نظام صنفی کشاورزان استان خوزستان بیان کرد: این فقر به وجود آمده در بین کشاورزان به ضرر دولت و نظام جمهوری اسلامی ایران است. انشاالله سازمان تعاون روستایی از این به بعد حرکت شتابنده تری در راه تحقق عدالت اجتماعی و کاهش فاصله طبقاتی فقیر و غنی داشته باشد.

اسدی گفت: امیدواریم مسئولان تعاون روستایی با تامین نهاده های دامی و حمایت از کشاورزان خرد، باعث کاهش فاصله طبقاتی شوند. امروز نظام بانکی از دسترس کشاورزان خارج و در تمام کشور تقریبا از دسترسی به آن بی بهره هستند.

وی افزود: اگر سازمان تعاون روستایی روستایی ساختاری را ایجاد کند تا حمایت های لازم از کشاورزان خرد در زمینه تامین نهاده های کشاورزی داشته باشد، شاهد پیشرفت بیشتری خواهیم بود.
 


منبع:مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا