بورسفرابورس

مسعود کرباسیان با ۲۴۰ رای وزیر اقتصاد شد

کرباسیان در توضیحات برنامه پیش روی خود بازار سرمایه را یکی از ارکان مهم و تاثیر گذار توسعه اقتصادی کشور خواند و عنوان کرده بود این نهاد اقتصادی از ظرفیت بسیار بالایی برخوردار است و به زودی برنامه توسعه بورس را با مشورت مجلس عملیاتی خواهد کرد.

دقایقی پیش مسعود کرباسیان با رأی قاطع نمایندگان خانه ملت وزیر امور اقتصاد و دارایی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بازار سرمایه (ecoideal)، مسعود کرباسیان رئیس گمرک دولت یازدهم در پی معرفی رئیس‌جمهور توانست با ۲۴۰ رأی موافق از سد نمایندگان مجلس شورای اسلامی عبور کند.

همچنین بخوانید

 خاطرنشان می‌شود، کرباسیان در توضیحات برنامه پیش روی خود بازار سرمایه را یکی از ارکان مهم و تاثیر گذار توسعه اقتصادی کشور خواند و عنوان کرده بود این نهاد اقتصادی از ظرفیت بسیار بالایی برخوردار است و به زودی برنامه توسعه بورس را با مشورت مجلس عملیاتی خواهد کرد.

مسعود کرباسیان متولد ۱۳۳۵ در اصفهان است. وی دارای مدرک دکترا در رشته مدیریت و برنامه‌ریزی است و معاون وزیر اقتصاد علی طیب‌نیا و ریاست گمرک کل کشور در دولت یازدهم را بر عهده داشته است.

وی  سابقه اجرایی بسیار طولانی دارد و مدیر تکنوکرات بوده که سال‌های سال در حوزه‌های مختلف به دور از التهابات سیاسی مدیریت کرده است. او معاون وزیر صنعت، معاون وزیر نفت، معاون وزیر بازرگانی و معاون وزیر اقتصاد بوده است. به این ترتیب می‌توان گفت او شناخت دقیقی از حوزه‌های مختلف در اقتصاد کشور دارد.

آخرین سمت کرباسیان، معاونت علی طیب‌نیا وزیر اقتصاد دولت یازدهم و ریاست گمرک کل کشور بود که توانست تحولی مهم در گمرک را رقم بزند. از او به عنوان مدیری قاطع با توانمندی‌های اجرایی بالا یاد می‌شود

 

منبع: روابط.عمومی فرابورس ایران

قالب وردپرس

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا