امور زیربناییتعاون و اشتغال

باید امنیت شغلی را بالا ببریم/مردم از وزارت کار نارضایتی داشتند

وزیر کار و رفاه اجتماعی گفت: وزارتخانه ما بسیار بزرگ است و کار هم بی‌اشکال نیست و مردمی که به نمایندگان رای دادند نسبت به وزارتخانه نگرانی و حتی نارضایتی داشتند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی عصر امروز در حاشیه نخستین نشست هیئت دولت دوازدهم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مسئله فقر را باید دنبال کنیم و تعهد داده ایم که آن را کاهش دهیم.

ربیعی با بیان این مطلب که فقر مطلق را سال به سال کاهش خواهیم داد، اظهار کرد: با توجه به تاکید رئیس ‌جمهور در نشست هیئت دولت، موضوع اشتغال را در نشستی که امشب خواهیم داشت، دنبال می کنم.

همچنین بخوانید

وی با بیان اینکه افزایش امنیت شغلی کارگران را با بهبود فضای کسب و کار ایجاد می‌کنیم تصریح کرد: آقای روحانی امروز رفع بیکاری را برای همه دولت تکلیف کرده است؛ ما صرفا هماهنگ ‌کننده هستیم و باید امنیت شغلی را بالا ببریم و مزد را بر تورم افزایش دهیم.

وزیر کار ادامه داد: وزارتخانه ما بسیار بزرگ است و کار هم بی‌اشکال نیست و مردمی که به نمایندگان رای دادند نسبت به وزارتخانه نگرانی و حتی نارضایتی داشتند اما از همه نمایندگان تشکر می‌کنم و این رای با این حجم کاری به نظرم رای کامل مجلس بود.

ربیعی همچنین درباره طرح کارورزی اظهار کرد: در این طرح آرام آرام افراد جذب و بیمه می‌شوند و ۹ ماه دیگر افراد در جای کار خود می‌ مانند؛ این طرح در بسیاری از کشورها تجربه شده است.

 

منبع:مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا