امور زیربناییراه و ساختمان

ایران از بهترین تولیدکنندگان واکسن کرونا خواهد بود

رئیس کمیسیون بهداشت مجلس اظهار داشت: از ابتدا اعلام کردم هیچگونه واکسن خارجی استفاده نخواهم کرد و منتظر واکسن ایرانی می‌مانم چرا که اعتقاد کامل بر این داشتم واکسن ایرانی از بهترین واکسن‌های دنیا خواهد بود.

همچنین بخوانید

به گزارش آرمان اقتصادی،؛حسینعلی شهریاری در مراسم آغاز فاز ۳ مطالعات بالینی واکسن کوو ایران با بیان اینکه از ستاد اجرایی فرمان امام برای این کار بزرگی که در تولید واکسن کرونا انجام داده تشکر می‌کنم، اظهار داشت: امروز شاهد این هستیم در حالی که بسیاری از کشورها توانایی تولید واکسن ندارند، ایران تولیدکننده واکسن کرونا است.

وی تاکید کرد: از ابتدا اعلام کردم هیچگونه واکسن خارجی استفاده نخواهم کرد و منتظر واکسن ایرانی می‌مانم چرا که اعتقاد کامل بر این داشتم واکسن ایرانی از بهترین واکسن‌های دنیا خواهد بود.

رئیس کمیسیون بهداشت مجلس افزود: در فاز ۲ تست هم برای شرکت در مطالعات بالینی اعلام آمادگی کردم اما نپذیرفتند و با مشارکتم در فاز ۳ تست انسانی موافقت کردند.

شهریاری تاکید کرد: مردم باور کنند وقتی نخبگان کشورمان در مسیری قرار می‌گیرند بهترین عملکرد را دارند و بهترین دستاورد را خواهند داشت.

وی با بیان اینکه هرچه سریعتر به تولید انبوه واکسن ایرانی کرونا می‌رسیم، گفت: باید به جایی برسیم که نیازی به واردات هیچ نوع واکسنی نداشته باشیم و باید این توان را داشته باشیم که بی‌نیاز در تولید تمام واکسن‌ها باشیم.

گفتنی است شهریاری امروز در فاز ۳ مطالعات بالینی واکسن کوو ایران را دریافت کرد.

منبع

ایلنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا