ارتباطات و فناوري اطلاعات

واکنش ایرانسل به شایعۀ استخدام چینی‌ها در اصفهان

در پی انتشار یک ویدیو در شبکه‌های اجتماعی و اظهار مطالبی مبنی بر استخدام کارکنان چینی به جای کارکنان ایرانی در فروشگاه ایرانسل در اصفهان، ایرانسل اطلاعیه‌ای منتشر کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از  روابط عمومی ایرانسل، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

«با توجه به انتشار یک ویدیو در شبکه‌های اجتماعی و اظهار مطالبی در آن مبنی بر استخدام کارکنان چینی به جای کارکنان ایرانی در فروشگاه محصولات و خدمات ایرانسل در اصفهان، به اطلاع می‌رساند، افراد مشاهده شده در ویدیو، ۱۱ نفر تبعۀ جمهوری خلق چین بوده‌اند که حوالی ساعت ۹ صبح روز یکشنبه، ۲۹ فروردین ۱۴۰۰، برای خرید سیم‌کارت، به فروشگاه ایرانسل در این شهر مراجعه و پس از انجام امور اداری مربوطه، فروشگاه ایرانسل را ترک کرده‌اند.

همچنین بخوانید

افراد فوق، به دلیل لزوم رعایت موازین بهداشتی در دوران کرونا، در فضای باز بیرون از فروشگاه ایرانسل مستقر و به نوبت وارد فروشگاه شده‌اند. پس از حضور ایشان در فروشگاه ایرانسل و تکمیل فرم‌های درخواست مربوطه توسط آنان، امور احراز هویت، ثبت‌نام و تحویل سیم‌کارت، مطابق با موازین قانونی، توسط همکاران فروشگاه ایرانسل انجام شده است.»

واکنش به استخدام چینی‌ها در اصفهان | ایرانسل

دو تصویر منتشر شده در این خبر، از ویدیوی ضبط شده توسط دوربین‌های مداربستۀ فروشگاه ایرانسل، تهیه شده است.

خاطر نشان می‌شود، به تازگی ویدیویی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که در آن، فردی با تصویربرداری از حضور تعدادی از افراد چینی در خیابان مقابل فروشگاه محصولات و خدمات ایرانسل در اصفهان، مدعی شده بود ایرانسل این افراد را به جای کارکنان ایرانی در فروشگاه خود استخدام کرده است.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا