بورسبورس اوراق

"ومعادن" به سود نرسید

شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۰، فروشنده و خریدار سهام چند شرکت بورسی بود و از واگذاری‌های خود به سود نرسید.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از (سنا)، شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات با سرمایه ثبت شده ۵۴ هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۰ را حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۱ فروردین ماه سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۶۴ هزار و ۲۱۵ میلیارد و ۷۴۴ میلیون ریال و ارزش بازار معادل یک بیلیون و ۱۸۱ هزار و ۵۰۷ میلیارد و ۳۰۵ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با افزایش ۳۱ میلیارد و ۱۲۴ میلیون ریال به ۶۴ هزار و ۲۴۶ میلیارد و ۸۶۸ میلیون ریال رسید. ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات نیز با کاهش ۵۸ هزار و ۲۹۸ میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال معادل یک بیلیون و ۱۲۳ هزار و ۲۰۸ میلیارد و ۷۵۵ میلیون ریال محاسبه شد.

ومعادن” تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۶ هزار و ۷۹ میلیارد و ۱۸۱ میلیون ریال به همان مبلغ واگذار کرد و از این بابت سودی کسب نکرد.

شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات طی دوره یک ماهه منتهی به فروردین ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۶ هزار و ۱۱۰ میلیارد و ۳۰۵ میلیون ریال خریداری کرد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا