بورسبورس اوراق

"وپویا" به سود ۵۱۶ میلیاردی رسید

شرکت سرمایه گذاری پویا در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۰، فروشنده و خریدار سهام چند شرکت بورسی بود و از واگذاری‌های خود ۵۱۶ میلیارد و ۱۲۰ میلیون ریال سود کسب کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از (سنا)، شرکت سرمایه گذاری پویا با سرمایه ۴ هزار میلیارد ریال صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۰ را حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت سرمایه گذاری پویا با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۱ فروردین ماه سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۷ هزار و ۱۶۳ میلیارد و ۴۷۶ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۲۳ هزار و ۴۰۶ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با افزایش ۳۱۷ میلیارد و ۲۵۷ میلیون ریال به ۷ هزار و ۴۸۰ میلیارد و ۷۳۳ میلیون ریال رسید. ارزش بازار شرکت سرمایه گذاری پویا نیز با کاهش ۹ میلیارد و ۹۱۴ میلیون ریال معادل ۲۲ هزار و ۹۹۰ میلیارد و ۴۹۲ میلیون ریال محاسبه شد.

وپویا” تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۲۳۵ میلیارد و ۴۱۵ میلیون ریال به مبلغ  ۷۵۱ میلیارد و ۵۳۵ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت ۵۱۶ میلیارد و ۱۲۰ میلیون ریال سود کسب کرد .

شرکت سرمایه گذاری پویا طی دوره یک ماهه منتهی به فروردین ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۴۹۷ میلیارد و ۵۳۹ میلیون ریال خریداری کرد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا