بورسبورس اوراق

"گوهران" خریدار و فروشنده بود

شرکت سرمایه گذاری توسعه گوهران امید در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۰، فروشنده و خریدار سهام چند شرکت بورسی بود و از واگذاری‌های خود ۷۶ میلیارد و ۳۳۲ میلیون ریال سود کسب کرد.

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از (سنا)، شرکت سرمایه گذاری توسعه گوهران امید با سرمایه ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۰ را حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت سرمایه گذاری توسعه گوهران امید با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۱ فروردین ماه سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۵ هزار و ۷۵۶ میلیارد و ۱۸۸ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۳۱ هزار و ۲۴۸ میلیارد و ۳۲۱ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با افزایش ۲۵ میلیارد و ۵۱۲ میلیون ریال به ۵ هزار و ۷۸۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال رسید. ارزش بازار شرکت سرمایه گذاری توسعه گوهران امید نیز با کاهش ۴ هزار و ۲۹۱ میلیارد و ۶۴۵ میلیون ریال معادل ۲۶ هزار و ۹۵۶ میلیارد و ۶۷۶ میلیون ریال محاسبه شد.

گوهران” تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۲۰۳ میلیارد و ۳۵۷ میلیون ریال به مبلغ ۲۷۹ میلیارد و ۶۸۹ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت ۷۶ میلیارد و ۳۳۲ میلیون ریال سود کسب کرد .

شرکت سرمایه گذاری توسعه گوهران امید طی دوره یک ماهه منتهی به فروردین ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۱۸۴ میلیارد و ۶۵۷ میلیون ریال خریداری کرد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا