بین الملل

بدترین روز کامپوزیت نزدک از ماه مارس تا کنون ثبت شد

سقوط سهام تکنولوژی در پایان معاملات سه‌شنبه آمریکا باعث شد تا شاخص‌های مهم سهام پایین بیایند و کامپوزیت نزدک بدترین روز خود از ماه مارس تا کنون را به ثبت برساند.

همچنین بخوانید

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، در پایان معاملات سه‌شنبه آمریکا (بامداد چهارشنبه به وقت تهران) سقوط سهام تکنولوژی باعث شد تا شاخص‌های مهم سهام پایین بیایند و کامپوزیت نزدک بدترین روز خود از ماه مارس تا کنون را به ثبت برساند.

اس‌اندپی ۵۰۰ در پایان با از دست دادن ۰.۷ درصد از ارزش خود در ۴,۱۶۴.۶۶ واحد بسته شد. این شاخص در ساعاتی از معاملات تا ۱.۵ درصد سقوط را هم تجربه کرد.

اما فشار سنگینی که بر سهام برخی از بزرگترین شرکت‌های تکنولوژی وارد شد شاخص نزدک را ۱.۹ درصد به پایین کشید تا در ۱۳,۶۳۳.۵۰ واحد بسته شود.

سهام اپل، بزرگترین شرکت سهامی عام آمریکا، ۳.۵ درصد سقوط کرد، گوگل ۱.۶ درصد، فیسبوک ۱.۳ درصد و تسلا ۱.۷ درصد پایین آمدند و سهام انویدیا ۳.۳ درصد از ارزش خود را از دست داد.

اما داوجونز به لطف عملکرد خوب شرکت داو و شرکت کاترپیلار توانست در منطقه مثبت به کار خود پایان دهد. میانگین صنعتی داوجونز در پایان با ۰.۱ درصد افزایش در ۳۴,۱۳۳.۰۳ واحد بسته شد. این شاخص در ساعاتی از معاملات دیشب تا ۳۰۰ واحد سقوط کرده بود.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا