بین الملل

قیمت داج کوین باز هم جهش کرد

چند ساعت قبل از برنامه «یکشنبه شب زنده» ایلان ماسک و احتمال اظهار نظر او در مورد داج کوین، این ارز دیجیتال مجدداً جهش کرد و صبح یکشنبه به رکورد تاریخی جدیدی رسید.

همچنین بخوانید

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از راشاتودی، داج‌کوین، چند ساعت قبل از برنامه «یکشنبه شب زنده» ایلان ماسک و احتمال اظهار نظر او در مورد این ارز دیجیتال، مجدداً جهش کرد و صبح یکشنبه به رکورد تاریخی جدیدی رسید.

ایلان ماسک، مالک تسلا، بارها با توئیت‌ها و اظهار نظرهای خود در مورد داج‌کوین باعث جهش قیمت این ارز دیجیتال شده است و حالا قبل از حضور او در یک برنامه تلویزیونی معروف، سرمایه‌گذاران به خرید داج‌کوین رو آورده‌اند.

قیمت هر داج‌کوین در معاملات صبح یکشنبه با ۱۵ درصد جهش به ۰.۷۴ دلار رسید.

داج‌کوین ظرف ۶ ماه گذشته بیش از ۲۵ هزار درصد رشد کرده و حالا ارزش بازار آن به ۸۶ میلیارد دلار رسیده است. در همین دوره شاخص سهام اس‌اندپی ۱۹ درصد رشد کرده در حالی که بیت‌کوین و اتروم، رقیبان داج‌کوین در ارزهای دیجیتال، به ترتیب ۲۸۶ درصد و ۶۹۸ درصدرشد کرده‌اند.

در سال ۲۰۱۳ مهندسان نرم‌افزاری، بیلی مارکوس و جکسون پالمر این ارز دیجیتال را برای شوخی با بیت‌کوین و ارزهای دیجیتال دیگر که ادعای تسخیر جهان را داشتند، ایجاد کردند.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا