صنعت، معدن، تجارت

تسلیت رئیس اتاق تهران به مناسبت رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی

رئیس اتاق بازرگانی تهران؛ ضمن اعلام تسلیت رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی، توسعه ایران را مدیون دیدگاه ملی و توسعه خواه وی دانست.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی و صنایع و معادن تهران، در پی رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی، مسعود خوانساری رئیس اتاق بازرگانی تهران پیام تسلیتی را صادر کرد. در این پیام آمده است:

انالله و اناالیه راجعون

درگذشت آیت‌الله هاشمی، سردار سازندگی و توسعه ایران غم بزرگی را در دل بخش خصوصی ایران نشاند و باید این فقدان را در درجه اول به رهبر انقلاب و همچنین تمامی دلسوزان کشور، خانواده ایشان، یاران سینه سوخته انقلاب و به‌خصوص صاحبان کسب و کار که همیشه یاوری چون ایشان داشتند، تسلیت گفت.

توسعه ایران طی چند دهه گذشته مدیون دیدگاه ملی و توسعه‌خواه این مرد بزرگ بوده است و هیچگاه نمیتوان از تاریخ این سرزمین بدون نام ایشان یاد کرد.

آیت‌الله هاشمی در تمام دوران مسوولیت خود، سنگر و پشتوانه قوی برای بخش خصوصی ایران بود و امروز صاحبان کسب و کار در غم از دست رفتن این همراه واقعی اقتصاد ایران نشسته‌اند.

قطعا یاد، نام و اثرات خیر ایشان از ذهن بخش خصوصی ایران پاک نمی شود و تاریخ این سرزمین به حضور ایشان میبالد. امید است که راه ایشان برای توسعه این سرزمین تداوم یابد. هرچند که اندوه فقدان سردار سازندگی از یادها نمیرود.

بار دیگر این خبر دردناک را به جامعه اقتصادی ایران تسلیت میگوییم.
 


منبع:مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا