بورسبورس اوراق

مسئولیت واگذاری استقلال و پرسپولیس با سازمان خصوصی‌‌سازی است


وزیر ورزش و جوانان گفت: مسئولیت اصلی تمام فرایند‌های واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس با سازمان خصوصی‌‌سازی است و مستندات، مدارک و گزارش‌های حسابرسی الان در اختیار این سازمان قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، مسعود سلطانی فر در تشریح نشست دیروز خود با نمایندگان کمیسیون اصل ۹۰ مجلس درباره واگذاری و خصوصی سازی این دو باشگاه گفت: این موضوع با تلاش سازمان خصوصی سازی در حال شکل‌گیری است.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: مسئولیت اصلی تمام این فرایند‌ها با این سازمان است و مستندات، مدارک و گزارش‌های حسابرسی الان در اختیار سازمان خصوصی سازی است.

وی اضافه کرد: پس از مصوبه هیئت عالی واگذاری در ۱۸ فروردین ۹۹ برای چگونگی واگذاری از طریق بازار سرمایه، بیست و سوم اسفند همان سال هم مصوبه دیگری ارائه دادند که به سازمان خصوصی‌سازی اجازه می‌داد پس از اخذ مجوز شورای عالی بورس این کار را انجام دهد.

سلطانی‌فر اظهار داشت: نمایندگان کمیسیون اصل ۹۰ پرسش‌هایی درباره چگونگی اقدامات انجام شده و مراحل مختلف کار داشتند. برخی نمایندگان هم درباره شکل واگذاری نظر‌هایی داشتند که مقرر شد در جلسات دیگری با سازمان خصوصی‌سازی این مسائل مطرح شود و فرآیند واگذاری سرخابی‌ها با در نظر گرفتن ملاحظات جلو برود و سهامشان در اختیار مردم قرار گیرد.

وی یادآور شد: فکر می‌کنیم پس از حدود ۴۰ سال انجام فرآیند خصوصی‌سازی به رشد و توسعه ورزش و فوتبال کشور و البته دو باشگاه استقلال و پرسپولیس کمک کند.

انتهای پیام/

منبع

تسنیم

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا