بانکبانک و بیمه

۳عامل رضایت مشتریان بانک قرض‌الحسنه‌مهر


مشرف، مدیر شعب استان اصفهان ضمن اشاره به برگزاری کمیته های مختلف، جلسات هم اندیشی و همچنین ارزیابی و بررسی های صورت گرفته در حوزه های جذب منابع، دستیابی به سهم بیشتری از بازارهای پولی، کنترل مصارف و کاهش میزان مطالبات، عملکرد ۴ ماهه سال ۹۶ شعب استان نسبت به انتهای سال گذشته را مطلوب ارزیابی نمود.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی (ECOIDEAL)، مشرف در رابطه با اقدامات انجام شده در سال ۹۶ بیان داشت: در سال جاری با افتتاح شعبه میدان معلم کاشان، تعداد ۳۴ شعبه، ۳ باجه، ۴۷ دستگاه خودپرداز اعم از دیواری و سالنی و ۳۰۷۸ دستگاه pos تحت نظارت این مدیریت در حال ارائه خدمات شایسته در حوزه قرض الحسنه به هموطنان خصوصاً مردم شریف استان اصفهان می باشد.

وی افزود: با عملکرد خوب شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران و استقبال مردم اصفهان از خدمات قرض الحسنه ارائه شده، میزان منابع این مدیریت در ۴ ماه ابتدای سال ۹۶ نسبت به پایان سال گذشته بیش از ۶/۱۱ درصد رشد داشته است.
مدیرشعب استان اصفهان ادامه داد: خدمات بانک در استان اصفهان با اشتیاق فراوان توسط همکاران بلند همت و تلاشگر صف و ستاد ارائه شده که در نهایت، افزایش رضایت مشتریان در بانک قرض الحسنه مهر ایران را به همراه داشته است.
مشرف، در حوزه بازاریابی و جذب منابع گفت: این مدیریت در نظر دارد تا با استفاده از ظرفیت و پتانسیل های اداره پست استان اصفهان طرح ها ی جدید و متنوع تسهیلات را به مردم اطلاع رسانی و معرفی نماید و در این زمینه با برگزاری جلسات کارشناسی، جامعه هدف این اقدام شناسایی شده است.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا