انرژی

برای اطلاع از خاموشی به سامانه "برق من" مراجعه کنید

سخنگوی صنعت برق گفت: مشترکان می توانند برای اطلاع از خاموشی شهر و یا منطقه خود به سامانه ” برق من” و یا سایت شرکت های توزیع استان خودشان مراجعه کنند و امسال برنامه های خاموشی از این طریق اطلاع رسانی خواهد شد.

مصطفی رجبی مشهدی در گفت و گو با ایسنا، درباره علت خاموشی های پراکنده در کشور اظهار کرد: برای هر استان یک سقف مصرف تعریف شده است که باید با اقدامات مدیریت مصرف، میزان مصرف خود را کاهش دهند. در صورتی که میزان مصرف از تولید تعیین شده کمتر باشد محدودیتی ایجاد نخواهد شد اما استان هایی که موفق به انجام این کار نشوند متحمل خاموشی در برخی مناطق می شوند.

همچنین بخوانید

وی با تاکید بر اینکه خاموشی‌ها از طریق سامانه “برق من” با آدرس https://ios.saapa.ir/auth/register اطلاع رسانی می‌شود، تصریح کرد: ممکن است امروز اطلاعات کافی از سوی شرکت توزیع تهران بزرگ و یا سایر استان‌ها در این رابطه در سامانه درج نشده باشد اما فردا حتما اطلاع رسانی لازم انجام خواهد شد.

به گفته سخنگوی صنعت برق برخی شرکت ها ممکن است از طریق صفحات خودشان جداول خاموشی را بارگذاری کنند و اعمال محدودیت ها از این طریق اطلاع رسانی شود این موضوع  کاملا سلیقه ای است و مشترکان برای اطلاع از خاموشی‌ها می‌توانند به سامانه “برق من” و یا سایت  شرکت توزیع برق استان خود مراجعه کنند.

رجبی مشهدی با بیان اینکه این سامانه برای کل کشور طراحی شده است و در واقع جداول خاموشی امسال از این طریق اطلاع‌رسانی می شود، گفت: تقاضای ما از مشترکان این است که با مدیریت مصرف ما را در گذر از این شرایط همراهی کنند.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا