صنعت، معدن، تجارتمعدن

بازدید وزیر صمت از منطقه ویژه اقتصادی کاشان

وزیر صنعت، معدن و تجارت در آخرین بخش سفر خود به استان اصفهان از منطقه ویژه اقتصادی شهرستان کاشان بازدید و بر اجرای هر چه سریع‌تر زیرساخت‌های آن تاکید کرد.

همچنین بخوانید
علیرضا رزم حسینی در آخرین بخش از برنامه سفر ۲ روزه خود به استان اصفهان با بازدید از منطقه ویژه اقتصادی کاشان، ضمن دریافت گزارشی از اقدامات انجام شده و برنامه‌های در دست اجرا برای سال جاری در این منطقه، بر اجرای هر چه سریع‌تر زیرساخت‌های این سایت تاکید کرد.

منطقه ویژه اقتصادی کاشان با مساحت بالغ بر هزار و ۳۰۰ هکتار در فاصله ۳۰ کیلومتری شمال شهرستان کاشان قرار دارد؛ مراحل مطالعاتی، تصویب در هیئت وزیران، اخذ مجوز زیست محیطی فاز اول منطقه( به مساحت ۲۵۰ هکتار از اراضی شمال سایت)، تامین آب و برق دوران ساخت، انجام مناقصه جهت احداث ساختمان اداری، تامین آب شرب و انتقال به سایت، اخذ مجوز چاه آب به میزان ۱۰ لیتر بر ثانیه، اقدامات لازم برای خرید چاه آب و تامین آب مورد نیاز دوران بهره برداری، انعقاد تفاهم نامه با اداره منابع طبیعی و دانشگاه کاشان به منظور اجرای طرح های آبخیزداری و استحصال آب های روان از جمله اقداماتی بود که در سال گذشته انجام شده است.

احداث زیرساخت‌های لازم، آغاز عملیات اجرایی ساخت ساختمان اداری، مطالعه در خصوص راه‌های دسترسی، انتقال برق، سیلاب، روشنایی و سیویل از جمله برنامه‌های این منطقه برای سال ۱۴۰۰ است.

یادآور می‌شود وزیر صمت در سفری ۲ روزه به استان اصفهان ضمن افتتاح واحد‌های مختلف صنعتی و معدنی و رونمایی از محصولات جدید چند واحد تولیدی، با فعالان و نخبگان اقتصادی این استان دیدار کرد.

انعقاد چند تفاهم‌نامه مسئولیت اجتماعی با شرکت‌های بزرگ این استان از دیگر دستاوردهای سفر وزیر صمت به این استان بوده است.

منبع: شاتا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا