انرژی

شریعتمداری: پتروشیمی جم پیشرو در مبارزه با فساد، شفافیت و مسئولیت‌های اجتماعی

ایسنا/بوشهر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در همایش تجلیل از عملکرد بنگاه‌های اقتصادی برتر ضمن تقدیر از پتروشیمی جم و اهدای نشان ممتاز جهش تولید، این شرکت را به عنوان یکی از شرکت‌های برتر در زمینه جهش تولید و بهره‌وری و از سردمداران مبارزه با فساد، شفافیت و پیشرو در مسئولیت‌های اجتماعی معرفی کرد.

طی همایشی با حضور “محمّد شریعتمداری”، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مدیران و شرکت‌های برتر در حوزه جهش تولید و بهره‌وری معرفی و از آنان قدردانی شد.

همچنین بخوانید

تقدیر از پتروشیمی جم و محمدرضا سعیدی، مدیرعامل این شرکت به سبب کسب نشان ممتاز جهش تولید بنگاه‌های برتر صندوق بازنشستگی کشور بوده است.

در لوح تقدیری که از سوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مدیرعامل شرکت پتروشیمی جم اهدا شده آمده است: “سال ۹۹ با دوراندیشی مقام معظم رهبری به نام جهش تولید نامگذاری شد، با عنایت خداوند به رغم تشدید تحریم‌های ظالمانه و محدودیت‌های شدید مالی و تجاری و نیز آسیب‌های اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا، دستاوردهای بزرگ و درخشانی برای عزت و استقلال ملّی حاصل شد.

تدبیر و تلاش جنابعالی و همکاران محترم آن شرکت برای عبور از کمند این تنگناها و کسب عنوان «عملکرد ممتاز در جهش تولید» از طریق دستیابی به رکورد تولید در دوران فعالیت شرکت، افزایش گریدها و محصولات جدید، و رشد صادرات و ارزآوری در شرایط تحریم قابل ارج و تقدیر است. از درگاه خداوند منان توفیق روزافزون آن مجموعه را مسئلت دارم.” 

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی عملکرد شرکت پتروشیمی جم را قابل تقدیر دانست و با اشاره به سودآوری این شرکت در سال گذشته و سایر رکوردهای تولید گفت: «علاوه بر این پتروشیمی جم همواره در مباحثی چون مبارزه با فساد و همچنین مسئولیت‌های اجتماعی پیشرو بوده و اقدامات ارزشمندی انجام داده است.»

گفتنی است پتروشیمی جم سال گذشته موفق شد با تولید بیش از یک میلیون و ۲۲۰ هزار تن، رکورد تاریخی تولید اتیلن را ثبت کند.

تولید تجمعی واحد الفین پتروشیمی جم نیز برای نخستین بار به رقم کم سابقه بیش از یک میلیون و ۸۴۷ هزار تن تولید اتیلن رسید که نسبت به مدت مشابه سال ۱۳۹۸ با رشد ۷ درصدی بیش از ۱۲۶ هزار تن افزایش داشته و ثبت این رکورد منجر به جهش تولید در سایر زنجیره‌های ارزش پتروشیمی جم و ثبت بالاترین میزان تولید محصولاتی چون پلی اتیلن سبک خطی، پلی‌اتیلن سنگین، پروپیلن و… نیز گردیده است. 

انتهای پیام 

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا