امور زیربناییراه و ساختمان

قطار جایگزین برای جابه‌جایی مسافران قطار یزد-تهران اعزام شد

معاون اجرایی شرکت حمل و نقل ریلی رجا در خصوص نقص ایجاد شده برای قطار یزد-تهران به شماره ۶۲۵ گفت: قطار یاد شده حوالی ساعت ۹:۵۵ صبح روز جاری در ورودی ایستگاه بادرود به دلیل نقص مکانیکی سالن ۳ موجب دود گرفتگی سالن انتها شد که با اقدام به موقع مأمورین مشکل برطرف گردید و مسافران با همین قطار به ایستگاه بادرود منتقل شدند.

همچنین بخوانید

به گزارش آرمان اقتصادی، معاون اجرایی شرکت حمل و نقل ریلی رجا در خصوص نقص ایجاد شده برای قطار  یزد-تهران به شماره ۶۲۵ گفت: قطار یاد شده حوالی ساعت ۹:۵۵ صبح روز جاری در ورودی ایستگاه بادرود به دلیل نقص مکانیکی سالن ۳ موجب دود گرفتگی سالن انتها شد که با اقدام به موقع مأمورین مشکل برطرف گردید و مسافران با همین قطار به ایستگاه بادرود منتقل شدند.

رضا عصاری با اعلام سلامت کامل مسافران این قطار افزود: قطار ذخیره ساعت ۱۱:۱۰ از ایستگاه یزد حرکت کرده تا مسافران قطار یاد شده را به تهران منتقل کند.

وی ضمن عذرخواهی از مسافران این قطار گفت: ضمن پذیرایی نهار، ۱۰۰ درصد بهای بلیت قطار مذکور به نشانه عذرخواهی به کلیه مسافران  عودت  خواهد شد که مسافران تا یک ماه فرصت دارند با در دست داشتن لاشه بلیت و کارت شناسایی معتبر به یکی از مراکز فروش بلیت مراجعه یا با سامانه ارتباط با مشتریان رجا از طریق تلفن ۱۵۳۹ تماس حاصل کرده و خسارت خود را دریافت کنند.

 

منبع

ایلنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا