صنعت، معدن، تجارت

شرکت گازلوله به دارایی ۷۰۰ میلیارد تومانی دست یافت

مدیر اجرایی شرکت گازلوله گفت: این شرکت با حمایت‌های قوه قضائیه توانسته است تا به حدود ۷۰۰ میلیارد تومان دارایی دست پیدا کند .

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، شرکت گاز لوله، یکی از شرکت‌هایی است که به دلیل بروز مشکلات مختلف در سال ۹۰ ورشکست شد و با حمایت‌های دستگاه قضائی توانست پس از پشت سر گذاشتن دوران ورشکستگی، به چرخه تولید بازگردد.

یدالله صادقی، مدیر اجرایی شرکت گاز لوله با اشاره به حمایت‌های دستگاه قضائی از این شرکت عنوان کرد: ۱۶ سال در این شرکت فعالیت کرده ام و حدود ۱۲ سال مدیرعامل شرکت گازلوله بوده ام. این شرکت در سال ۱۳۷۵ تأسیس شد و در سال ۱۳۷۶ به بهره برداری رسید.

مدیر اجرایی شرکت گاز لوله خاطرنشان کرد: در سال ۱۳۹۰ شرکت ورشکست شد و بدهی‌ها چهار برابر دارایی‌های آن شد و عملاً ادامه فعالیت مقدور نشد، بنابراین هیأت مدیره وقت شرکت تقاضای ورشکستگی کرد و از سال ۱۳۹۰ زیر چتر حمایتی قوه قضائیه و مسئولان قوه قضائیه قرار گرفت.

وی ادامه داد: پیش از ورشکستگی این شرکت حدود ۱۲۰ نفر نیروی کار داشت و ۲۸۰ خانوار مستقیماً از این شرکت ارتزاق می‌کردند و هر قسمت از دارایی‌های شرکت توسط یکی از بانک‌ها توقیف شد ولی اقدام حمایتی قوه قضائیه سبب شد تا ما به فعالیت خود ادامه دهیم.

وی گفت: قوه قضائیه اجازه دخل و تصرف هیچ بانکی را به دارایی‌های شرکت نداد و همین امتیاز قانونی سبب شد تا بانک‌ها نتوانند دارایی‌های شرکت را حراج کنند.

صادقی با بیان اینکه کمک‌های قوه قضائیه از زمان ورشکستگی آغاز شد، گفت: اداره تصفیه دادگستری تهران و قوه قضائیه با حمایت‌های بی دریغ خود امکانی را برای ما فراهم آوردند تا در مناقصه‌ها شرکت کنیم و تمام این موارد سبب شده تا به تولید پایداری که امروز داریم، دست پیدا کنیم و به طور واقع در دوران تصفیه بیشترین حمایت را از ناحیه قوه قضائیه داشته ایم.

مدیر اجرایی شرکت گازلوله خاطرنشان کرد: این حمایت‌ها سبب شد تا ما کارخانه را توسعه دهیم و از چهار خط تولید به ۹ خط تولید دست پیدا کردیم، توانستیم آزمایشگاه را تجهیز کنیم و در اکثر مناقصات حضور پیدا کردیم.

وی اظهار کرد: شرکت گاز لوله با حمایت‌های قوه قضائیه توانسته است تا به حدود ۷۰۰ میلیارد تومان دارایی دست پیدا کند.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا