انرژی

کاهش ۵۰ درصدی روشنایی معابر اصلی شهر اهواز

عکس از آرشیو

ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز از کاهش ۵۰ درصدی روشنایی معابر اصلی و قطع برق ادارات پر مصرف در کلانشهر اهواز خبر داد.

حسن کریمی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اجرای هفتمین اقدام فراگیر با هدف کاهش مصرف برق ادارات در اهواز اظهار کرد: با هدف استمرار خدمات‌رسانی برق به شهروندان به منظور عبور از پیک بار فصل گرم امسال، هفتمین اقدام فراگیر با محوریت کاهش مصرف برق ادارات امروز پنجشنبه ۱۳ خرداد ماه در کلانشهر اهواز اجرایی می‌شود.

همچنین بخوانید

وی افزود: این اقدام با محوریت کاهش مصرف برق ادارات به میزان ۵۰ درصد قبل از پایان ساعت کار اداری و ۹۰ درصد پس از آن امروز پنجشنبه و فردا جمعه ۱۳ و ۱۴ خردادماه اجرا و برق ادارات پر مصرف در کلانشهر اهواز قطع می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: امسال با توجه به مواجهه با کاهش تولید نیروگاه‌های برق‌آبی به ویژه در استان خوزستان و شرایط ویژه آب و هوایی کشور، ضرورت دارد تدابیر ویژه‌ای به منظور رفاه و آسایش شهروندان به منظور عبور از پیک بار ۱۴۰۰ در سطح کلانشهر اهواز اعمال کنیم.

کریمی افزود: با همراهی استاندار خوزستان و تشکیل جلسات متعدد مدیریت بحران، تاکنون تصمیمات مناسبی اتخاذ شده است که از مهمترین آن‌ها کاهش ساعت کار اداری تا ۳۰:۱۲ به منظور مدیریت و کنترل بار شبکه برق در بخش دستگاه‌های اجرایی است.

وی تصریح کرد: در روزهای گذشته با پایش بار مصرف ادارات و دستگاه‌های اجرای و شرکت‌های وابسته به دولت، شاهد تخطی برخی دستگاه‌ها از قدرت تعریف‌شده بر اساس قرار داد دیماند مصرفی آن‌ها بودیم که امروز پنجشنبه ۱۳ و فردا جمعه ۱۴ خردادماه بنا است بار مصرفی آن‌ها را پایش و در صورت تجاوز از میران ابلاغ‌شده، اقدام به قطع برق این بخش‌ها کنیم.

کریمی افزود: ما علاوه بر اعمال نظارت بر دستگاه‌های اجرایی، موظف هستیم روشنایی معابر اصلی سطح شهر را به میزان ۵۰ درصد کاهش دهیم. در زمینه دستگاه‌های استخراج غیرمجاز رمزارزها نیز تاکنون اقدامات خوبی با همکاری نیروی انتظامی و دستگاه قضایی انجام شده ولی همچنان در حال دریافت گزارش از سوی شهروندان هستیم.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا