اقتصاد کلان

اختصاص ۴۰ میلیارد تومان برای تکمیل تصفیه خانه تبریز

ایسنا/آذربایجان شرقی معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: ۴۰ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز مدول دوم تصفیه خانه تبریز به صورت نقدی تا یک هفته آینده تخصیص می‌یابد.

محمدباقر نوبخت عصر چهارشنبه در جریان بازدید از مدول دوم تصفیه خانه در حال احداث تبریز و بعد از ارائه گزارش توسط مسئولان این پروژه اظهار کرد: با واریز مبلغ، مدول دوم باید تا بیستم تیر ماه امسال افتتاح شود. 

همچنین بخوانید

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی نیز در این بازدید اعلام کرد: مدول دوم تصفیه‌خانه فاضلاب تبریز یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های ایجاد زیرساخت تصفیه فاضلاب در کشور است که توانایی تحقق جمع آوری شبکه‌های داخل شهری، انتقال و تصفیه را در حد مطلوب و بر اساس برنامه ششم خواهد داشت.

علیرضا ایمانلو گفت: این پروژه به عنوان یکی از پروژه های مهم و اثر گذار در احیای دریاچه ارومیه محسوب شده که پساب خروجی این تصفیه‌خانه بر اساس استانداردهای مطلوب به دریاچه ارومیه منتقل خواهد یافت.

به گزارش آرمان اقتصادی، مدول دوم تصفیه‌خانه بزرگ فاضلاب تبریز از سال ۹۵ با قراردادی به مبلغ ۱۸۲ میلیارد تومان در دو فاز مایع و لجن آغاز شده است.

مقرر شده است بعد از واریز اعتبار۴۰ میلیارد تومانی توسط سازمان برنامه و بودجه پرژه مدول دوم تصفیه خانه تبریز تا تاریخ ۲۰ تیرماه سال جاری افتتاح شود.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا