انرژی

قطعی‌های برق از کجا آب می‌خورد؟

ایسنا/بوشهر مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق بوشهر گفت: کاهش بارندگی‌ها و تولید نیروگاه‌های برق آبی کشور و استخراج غیرمجاز رمزارزها باعث قطعی‌های مقطعی برق در اردیبهشت و اوایل خرداد سال جاری شد.

غلامرضا حشمتی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به دلایل قطعی برق اظهار کرد: با توجه به کاهش بارندگی‌های پارسال، کاهش تولید نیروگاه‌های برق آبی کشور، استخراج غیرمجاز رمزارزهاو افزایش دمای هوا در کشور باعث ایجاد محدودیت تولید برق در کشور و قطعی‌های مقطعی برق در هفته آخر اردیبهشت و اوایل خرداد ۱۴۰۰ شد.

همچنین بخوانید

وی تصریح کرد: با اتمام تعمیرات سالیانه و در مدار قرار گرفتن نیروگاه‌های خارج از سرویس، همکاری مشترکان بخش‌های صنعتی، کشاورزی و عمومی اداری و همراهی مردم عزیز استان در حال حاضر کمبود جبران شد و امید است با ادامه همکاری مشترکان محترم و رعایت الگوی مصرف به ویژه در بخش سرمایشی شاهد محدودیت کمبود تولید نباشیم.

این مسئول ادامه داد: سخنگوی صنعت برق کشور شایعه قطع برق در زمان برگزاری مناظره‌ها را تکذیب کرد و در این استان نیز با اقدامات پیشگیرانه تاکنون هیچ مورد قطعی برق در زمان پخش مناظره‌ها نداشته‌ایم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق بوشهر افزود: تمامی خدمت‌گزاران مردم در صنعت برق شبانه‌روزی و با آمادگی کامل مشغول خدمت به مردم شریف استان بوشهر هستند و تمام پیش‌بینی‌های لازم جهت برگزاری انتخابات پرشور از طرف مدیریت برق استان بوشهر انجام شده است.

حشمتی بیان کرد: به هم استانی‌های عزیز توصیه می‌شود چنانچه شاهد اختلال در شبکه برق استان از طریق رمز ارز غیر مجاز و یا خاموشی‌های غیرمترقبه بودند به سرعت مراتب را از طریق شماره ۱۲۱ و یا سامانه برق من اطلاع‌رسانی کنند تا همکاران در اسرع وقت رسیدگی کرده و مشکل رفع شود.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا