امور زیربناییكشاورزی و دامپروری

تلاشگران عرصه کشاورزی، امنیت غذایی کشور را تامین می کنند

وزیر جهاد کشاورزی گفت: تلاشگران عرصه کشاورزی، امنیت غذایی کشور را تامین می کنند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، وزیر جهاد کشاورزی با انتشار پیامی به مناسبت هفته جهاد کشاورزی، تصریح کرد: هفته جهاد کشاورزی (۲۱ الی ۲۷ خرداد ماه) یادآور مجاهدت و جان فشانی عزیزانی است که در سنوات گذشته علاوه بر حضور در عرصه تولید، در دفاع از کیان ایران سرافراز از جان و مال خود گذشتند و واژه سنگرسازان بی سنگر را برای خود ثبت کردند و امروز جانشینان شایسته آن خوبان با پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها و حضور در میدان تولید، امنیت غذایی کشور را تأمین می‌نمایند.

متن پیام کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی به شرح زیر است:

تاکید بر نقش کشاورزی در اقتصاد کشور از آرمان‌ها و انگیزه‌های بنیادین انقلاب اسلامی و برخاسته از اندیشه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و از آرمان‌های انقلاب بوده و سیاستگذاران و برنامه ریزان کشور را به تمرکز، پشتیبانی و حمایت بیشتر از کشاورزی و اقشار مختلف به ویژه در جامعه روستایی وا داشته است.

چه زیبا و دلنشین است آن هنگام که کشاورز پُرتلاش، با افتخار به حاصل دسترنج خود می‌نگرد و خاضعانه به واسطه تولید محصولی برای عزت و سربلندی و تأمین امنیت غذایی کشور، شکر خداوند روزی‌رسان مهربان را به جا می‌آورد.

خداوند سبحان را شاکریم در سالی که گذشت با کمک دست‌اندرکاران و همکاران عزیز، بخش کشاورزی توانست در حوزه‌های متنوع کاری خود و متناسب با جایگاه نقش اول در چشم انداز توسعه همگام با اجرای سیاست‌ها و برنامه‌های پیشنهادی مصوب، گام‌های اساسی و مهمی را در جهت رشد تولید و امنیت غذایی و همچنین حمایت از توسعه پایدار مشاغل در مناطق روستایی و عشایری بردارد.

تأسیس نهاد جهاد سازندگی به فرمان امام راحل در ۲۷ خردادماه ۱۳۵۸و هفته جهاد کشاورزی (۲۱ الی ۲۷ خرداد ماه) یادآور مجاهدت و جان فشانی عزیزانی است که در سنوات گذشته علاوه بر حضور در عرصه تولید، در دفاع از کیان ایران سرافراز از جان و مال خود گذشتند و واژه سنگرسازان بی سنگر را برای خود ثبت کردند و امروز جانشینان شایسته آن خوبان با پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها و حضور در میدان تولید، امنیت غذایی کشور را تأمین می‌نمایند.

اینجانب ضمن گرامیداشت و تبریک هفته جهاد کشاورزی، این ایام فرخنده را به تمامی کشاورزان نستوه و فداکار، تلاشگران عرصه جهاد کشاورزی، تولیدکنندگان، بهره برداران، سربازان میدان کار و تلاش و سازندگی، کارشناسان و متخصصان بخش کشاورزی صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

امید است با تأسی از رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری و در راستای اهداف و سیاست‌های دولت تدبیر و امید در جهت خدمت رسانی به مردم، افزایش تولید تا مرحله خوداتکایی محصولات کشاورزی و اجرایی شدن برنامه‌ها در این بخش، تلاش بیش از پیش داشته باشیم.

در پایان از کلیه همکارانم که با حفظ ارزش‌های دینی، وجدان کاری، انضباط اداری و مهارت و تخصص خود، ما را در پیمودن این مسیر یاری کرده اند؛ تشکر و قدردانی می‌کنم و از درگاه ایزد منان عزت و سلامت، تداوم حضور مؤثر همه عزیزان را در جهت دستیابی به اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مسئلت دارم.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا