بورسبورس اوراق

سود "دفرا" افزایش یافت

شرکت فراورده های تزریقی و دارویی ایران در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۳۰ اسفند ماه ۱۳۹۹، افزایش ۷۱ درصدی در سود هر سهم و سود خالص و افزایش ۶۲ درصدی در سود عملیاتی داشته است.


به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از (سنا)، شرکت فراورده های تزریقی و دارویی ایران با سرمایه ۷۰۰ میلیارد ریال، صورت‌های مالی ۱۲ ماهه دوره مالی منتهی به ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ را به صورت حسابرسی شده منتشر کرد.

شرکت فراورده های تزریقی و دارویی ایران در دوره یاد شده، مبلغ یک هزار و ۶۶۶ میلیارد و ۸۷۶ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۲ هزار و ۳۸۱ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از افزایش ۷۱ درصدی برخوردار است.

همچنین این شرکت سود ناخالص دوره یاد شده را با افزایش ۵۷ درصدی نسبت به دوره مشابه گذشته، یک هزار و ۹۳۸ میلیارد و ۹۵۳ میلیون ریال و سود عملیاتی را یک هزار و ۸۶۵ میلیارد و ۲۲۱ میلیون ریال اعلام کرده است.

یادآوری می‌شود “دفرا” در دوره ۱۲ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ (حسابرسی شده)، سود هر سهم را مبلغ یک هزار و ۳۹۳ ریال و سود خالص را ۹۷۵ میلیارد و ۵۶ میلیون ریال قید کرده است.

همچنین شرکت فراورده های تزریقی و دارویی ایران در گزارش تلفیقی خود در دوره یک ساله منتهی به ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ سود هر سهم را با افزایش ۹۶ درصدی نسبت به سال گذشته مبلغ ۲ هزار و ۳۶۶ ریال و سود خالص یک هزار و ۶۵۶ میلیارد و ۵۲۳ میلیون ریال اعلام کرده است.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا