امور زیربناییتعاون و اشتغال

آغاز طرح سرشماری اتباع غیرمجاز در تهران

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین استان تهران از آغاز طرح سرشماری اتباع غیر مجاز از ۱۷ مرداد خبرداد و گفت: این طرح تا ۶ شهریور ماه ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از اداره کل اشتغال اتباع خارجی وزارت کار، مجید مومنی درباره طرح ثبت‌نام اتباع غیرمجاز و جزئیات آن در استان تهران اظهار کرد: ️مرحله دوم طرح سرشماری غیرمجازین ۱۷ مرداد ماه سال ۹۶ آغاز شده و تا ۶ شهریور ماه جاری ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: ️در این طرح تمامی اتباع غیر مجازی که دارای مدارک مثبته باشند( دارندگان مدرک آمایش ۱ تا ۹، دارندگان پاسپورت با ویزای غیر معتبر و دارندگان برگ تردد فاقد اعتبار) با مراجعه به دفاتر کفالت ۴۶ دفتر در سطح استان تهران و دفاتر پیشخوان دولت نسبت به ثبت‌نام و صرفاً اخذ برگه نوبت دهی اقدام می‌کنند.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین استان تهران توضیح داد: ️این طرح در برگیرنده مشمولان فوق بوده و اتباع فاقد مدرک و همچنین اتباع مجاز استان یعنی دارندگان آمایش ۱۰ و ۱۱ و دارندگان پاسپورت و ویزای معتبر پاسپورت کفالت مشمول این طرح نمی‌شوند.

مومنی ️با توجه به سوء استفاده تعدادی از کافی نت‌های استان و سوءاستفاده از اتباع خارجی شرکت کننده در طرح و بعضاً ثبت‌نام از طریق دریافت مدارک به‌وسیله کانال مجازی اظهار کرد: طرح در حال حاضر متوقف و مرجع رسمی اعلام زمان مجدد آغاز طرح در مراکز قانونی ثبت نام و اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور و استانداری تهران است.

وی تصریح کرد: بنابراین اتباع خارجی از طریق جراید و رسانه‌های معتبر و سایت این اداره کل به آدرس www.tehranatba.com آخرین اخبار مربوطه به طرح را دریافت کنند.

منبع:مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا