بانکبانک و بیمه

سود خالص بانک آینده اعلام شد/ جزییات صورت‌های مالی بانک

اطلاعات و صورت‌های مالی (حسابرسی نشده) ۱۲ ماهه منتهی به پایان سال گذشته بانک آینده در سامانه جامع اطلاع رسانی ناشران (کدال)، منتشر شد.

به گزارش آرمان اقتصادی، بررسی اطلاعات و صورت‌های مالی تلفیقی دوازده ماهه منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ (حسابرسی نشده) بانک آینده نشان می دهد در بخش مربوط به «عملیات در حال تداوم»، درآمد تسهیلات اعطایی و سپرده گذاری و اوراق بدهی در دوره منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ به رقم ۲۴۳,۳۶۴,۵۵۲  میلیون ریال  رسیده است. همچنین خالص سود سرمایه گذاری‌های این بانک در دوره منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ با رشد ۱۴۲.۹۱ درصدی نسبت به جدید ارائه شده ۱۳۹۸/۱۲/۲۹، به رقم ۵۵۶,۰۴۶ میلیون ریال  رسیده است.

بر اساس این گزارش، در بخش صورت سود و زیان جامع، شاهد رشد سود خالص هستیم. به گونه ای که در دوره منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ سود خالص این بانک به رقم ۱۷۵,۵۲۴,۲۸۱ میلیون ریال رسیده است که نسبت به زمان تجدید ارائه شده ۱۳۹۸/۱۲/۲۹، بیش از ۱۰۹ درصد افزایش داشته است.

همچنین در بخش دارایی های بانک آینده مشاهده می شود که رقم موجودی نقد در دوره منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ به سطح ۱۰,۴۹۸,۷۴۷ میلیون ریال  رسیده است. در این بخش، مطالبات از بانک ها و سایر موسسات اعتباری نیز با افزایش به رقم ۷۰,۴۱۵ میلیون ریال  رسیده است. در مجموع جمع دارایی‌های این بانک در دوره منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ به رقم ۲,۲۵۷,۴۵۴,۳۴۲ رسیده که نسبت به تجدید ارائه شده ۱۳۹۸/۰۱/۰۱ بیش از ۵۲ افزایش یافته است.

اما در بخش بدهی‌ها نیز شاهد هستیم که رقم بدهی به بانکها و سایر موسسات اعتباری در دوره منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ به سطح ۲۹۲,۱۸۶,۳۱۷ میلیون ریال  رسیده است. در نهایت جمع بدهی‌های بانک آینده نیز در دوره منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ به رقم ۲,۶۱۷,۳۹۲,۷۴۱ میلیون ریال  رسیده است.

بانک آینده

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا