صنعت، معدن، تجارت

۸۰ درصد تکالیف و قوانین مربوط به حوزه تولید اجرایی نشده است

سمنان- مدیرکل دفتر آموزش و بهسازی منابع انسانی دیوان محاسبات کشور گفت: ۸۰ درصد تکالیف و قوانین مربوط به حوزه تولید در دستگاه‌های اجرایی متاسفانه اجرایی نشده است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، ایرج مظفری بعد از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی استانداری سمنان با بیان اینکه ۸۰ درصد تکالیف و قوانین مربوط به حوزه تولید در دستگاه‌های اجرایی متأسفانه اجرایی نشده است، تاکید کرد: می‌بایست رویه کنونی با تغییر همراه شود.

وی با بیان اینکه عملکرد دستگاه‌های اجرایی با محوریت اجرای تکالیف قانونی مورد بررسی قرار گرفته و مشخص شد که نیاز است تا دوره آموزشی بیشتری برگزار شود، افزود: اجرا نشدن قوانین مرتبط با تولید به دلیل آشنا نبود کامل مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی با قوانین و مقررات محرز است.

مدیرکل دفتر آموزش و بهسازی منابع انسانی دیوان محاسبات کشور با بیان اینکه در مواردی که تکالیف قانونی در قبال تولید انجام شده هم نواقصی وجود دارد، ابراز کرد: دوره آموزش قانون بودجه برای مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی کشور برگزار خواهد شد.

مظفری با بیان اینکه پیشگیری از تخلفات مالی و آشنایی با مسائل و قوانین مالی هدف این نشست است، بیان داشت: تکالیف اجرایی در حوزه قوانین مرتبط با بخش تولید در این نشست مورد بحث قرار خواهد گرفت.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا