بین الملل

بزرگترین کارگزار جواهر و هنر جهان رمز ارز را در پرداخت می‌پذیرد

خبر خوشحال‌کننده برای طرفداران رمزارزها این است که شرکت سوزبای، بزرگترین کارگزار جواهر و کالاهای هنری جهان، اعلام کرد از این پس رمزارز را برای پرداخت در مزایده‌هایش قبول خواهد کرد.

همچنین بخوانید

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از راشاتودی، خبر خوشحال‌کننده برای طرفداران رمزارزها این است که شرکت سوزبای، بزرگترین کارگزار جواهر و کالاهای هنری جهان، اعلام کرد از این پس رمزارز را برای پرداخت در مزایده‌هایش قبول خواهد کرد.

طبق بیانیه سوزبای، خریداران می‌توانند در مزایده فروش یک الماس به ارزش ۱۵ میلیون دلار که قرار است در ماه آینده در هنگ‌کنگ برگزار شود رمز ارز بپردازند.

سوزبای اعلام کرد پول سنتی همچنان مورد قبول ما است اما برنده مزایده می‌تواند پول خرید خود را به بیت‌کوین یا اتر هم پرداخت کند.

تا به حال هیچ کالای فیزیکی با این ارزش بالا، توسط رمزارزها قابل خرید نبوده است.

این الماس گلابی شکل با وزن ۱۰۱.۳۸ قیراط که نام آن کلید ۱۰۱۳۸ است، یکی از ۱۰ الماس با وزن بالای ۱۰۰ قیراط است که تا به حال به مزایده گذاشته شده است.

پتی وانگ، رئیس آسیایی سوزبای، در این باره می‌گوید: این یک لحظه واقعاً سمبولیک است. کهن‌ترین و نمادین‌ترین سمبل ارزش را می‌توان حالا برای اولین بار با جدیدترین ارز جهانی زندگی بشر خریداری کرد.

کد خبر ۵۲۴۵۳۹۸

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا