بورسبورس اوراق

رشد ۶۵ هزار واحدی شاخص بورس در هفته گذشته


شاخص بورس در هفته‌ای که گذشت با ۶۵هزار و ۳۸۰درصد افزایش، معادل ۵.۷۰درصد رشد کرد.

به گزارش آرمان اقتصادی، در جریان معاملات بازار سرمایه در هفته‌ گذشته طی ۵روز معاملاتی تعداد ۴۶میلیارد و ۷۶۴میلیون انواع اوراق بهادار به ارزش ۳۰۴هزار و ۷۴۵میلیارد ریال در بیش از ۳میلیون و ۱۵هزار و ۳۷۳دفعه مورد معامله قرار گرفت که به ترتیب ۱.۳۱ درصد کاهش، ۳۷.۵۱ درصد افزایش و ۳۸.۷۰ درصد افت را نسبت به هفته قبل‌تر تجربه کردند.

این درحالی است که تعداد ۶۵۰۱میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از ۹۵هزار و ۱۵۹میلیارد ریال نیز در هفته گذشته مورد معامله قرار گرفت که به ترتیب با ۱۱۲ و ۷۴ درصد افزایش همراه شدند.

همچنین بخوانید

این گزارش می‌افزاید: شاخص بورس در پایان معاملات هفته منتهی به ۴ تیرماه با ۶۵هزار و ۳۸۰درصد افزایش، معادل ۵.۷۰درصد رشد کرد و به رقم یک میلیون و ۲۱۳هزارو ۵۵واحد رسید و شاخص کل هموزن نیز با ۶هزار و ۲۹۲واحد افزایش، معادل ۱.۷۰ رشد کرد و رقم ۳۷۶هزار و ۸۸۱واحد را به نمایش گذاشت.

شاخص بازار اول هم در این مدت با ۵۲هزار و ۴۰۱واحد افزایش به رقم ۹۰۰هزار و ۶۷۹واحد و شاخص بازار دوم با ۱۱۶هزار و ۶۳۹واحد رشد، به عدد ۲ میلیون و ۴۰۸هزار و ۹۵۵واحد رسیدند که به این ترتیب شاخص بازار اول با ۶.۱۸ درصد افزایش و شاخص بازار دوم با ۵.۰۹درصد رشد همراه شدند.

انتهای پیام/

منبع

تسنیم

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا