انرژی

انتقاد نماینده آزادشهر از سوء مدیریت در تامین آب شرب و برق

نماینده مردم رامیان و آزادشهر در مجلس تاکید کرد چرا مردم باید تاوان سومدیریت و عدم برنامه ریزی در وزارت نیرو را بدهند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، غلامعلی کوهساری در تذکری با استناد اصل ۶۷ قانون اساسی بیان کرد: همه ما نمایندگان در برابر قرآن کریم برای دفاع از مصالح مردم سوگند یاد کردیم متاسفانه به دلیل سوء مدیریت مدیران و مسوولان وزارت نیرو امروز در بیش از ۳۰ شهر با تنش آبی مواجهه هستیم.

همچنین بخوانید

وی در ادامه گفت: روز و یا ساعتی نیست که با ما نمایندگان تماس گرفته نشود و از مشکلات کم آبی مردم گلایه نکند. در استان گلستان بیش از ۹۸ درصد آب شرب از طریق چاه ها تامین می شود و با قطعی برق تامین آب نیز  با مشکل رو به رو شده و کمبود شدیدتر می شود.

نماینده مردم آزادشهر در مجلس تصریح کرد: چرا باید مردم تاوان عدم برنامه ریزی و سوء مدیریت مسئولان وزارت نیرو را بدهند؟ انتظار می رود هیات رئیسه مجلس، وزیر نیرو و زیرمجموعه آن را بخواهد تا در زمینه سوء مدیریت ها در تامین آب شرب پاسخگو باشد.

وی در ادامه با اشاره به بررسی طرح الحاق ۳ تبصره به قانون بیمه محصولات کشاورزی تاکید کرد: با توجه به خشکسالی های سطح کشور و کمبود آب موجود پرداختن به این طرح با توجه به خساراتی که به کشاورزان وارد می شود ضروری است اگر اشکالاتی نیز وجود دارد قابل اصلاح است باید با نگاه به جامعه کشاورزی این طرح مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا