بانکبانک و بیمه

تأمین نقدینگی با وصول مطالبات


مدیر ناحیه چهار موسسه اعتباری ثامن گفت: باید با حرکت تیمی و در اولویت قرار دادن وصول مطالبات در شعب کاهش معوقات را شاهد باشیم.

به‌گزارش آرمان اقتصادی (ecoideal)، محمدعلی عسگری در بازدیدهای جداگانه از سرپرستی‌های آذربایجان شرقی و اردبیل در جمع کارکنان حاضر شد و با تأکید بر اهمیت کاهش مطالبات افزود: وصول مطالبات مستمر و پیگیرانه می‌تواند به افزایش نقدینگی شعب کمک شایانی کند.

عسگری با اشاره به رصد مستمر وضعیت شعب، تجزیه‌وتحلیل آنها در ناحیه، تصریح کرد: محصولات و طرح‌های جدید ازجمله انواع طرح‌های زیتون آماده و در اختیار شعب قرارگرفته، به همین منظور انتظار می‌رود همکاران با بازاریابی و اطلاع‌رسانی جذب منابع را افزایش دهند.
وی با اشاره به ابلاغ طرح‌های جدید به شبکه اظهار کرد: پرداختن به وصول مطالبات و جذب منابع از طریق طرح‌های زیتون در اولویت فعالیت کارکنان باشد.
به گفته وی: خانواده  بزرگ ثامن  در طول ۲۰ سال باوجود همکاران جوان و باانگیزه و مشتریان وفادار توانسته تجربه گران‌بهایی به دست آورد.
مدیر ناحیه ۴ در این بازدید ها با مهم برشمردن نقش نیروی انسانی در پیشبرد اهداف و عملیاتی کردن برنامه‌ها، از اهمیت مشتریان برای بنگاه‌های اقتصادی و مؤسسات پولی و مالی گفت و خاطرنشان کرد: مشتری مداری، برخورد مناسب با مشتریان و خدمت‌رسانی در اولویت فعالیت‌های ثامن است.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا