انرژی

اهمیت زمان‌بندی مناسب برای قطع برق مناطق

ایسنا/لرستان نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی، گفت: برنامه‌ریزی دقیق برای جلوگیری از قطعی‌های احتمالی برق در این شهرستان ضروری است.

فاطمه مقصودی، امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برخی ناهماهنگی‌ها در زمان قطعی برق، اظهار کرد: اعلام ساعات احتمالی قطع برق، برنامه خوبی‌ست اما باید با توجه به موقعیت مکانی و زمانی مشاغل، این مهم برنامه‌ریزی و اجرایی شود.

وی تصریح کرد: در برخی خیابان‌های اصلی، مطب‌ها و مراکز درمانی وجود دارد که بیماران اغلب از شهرستان‌های همجوار و روستاها مراجعه کرده و نیازمند دریافت خدمات هستند.

مقصودی اضافه کرد: برخی کارهای پزشکی و درمانی و آزمایشات مانند سونوگرافی و تست ورزش و اکو قلب در زمان مشخص انجام می‌شود که این مهم با توجه به ساعات قطع برق، باعث بروز مشکلاتی برای شهروندان می‌شود.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت صرفه‌جویی در مصرف برق و همکاری همه جانبه مردم برای عبور از این بحران، عنوان کرد: از شرکت توزیع برق استان و شهرستان درخواست داریم تا براساس موقعیت جغرافیایی مشاغل پرتردد و خاص، ساعات قطع احتمالی برق را برنامه‌ریزی کند تا مردم با مشکلات کمتری مواجه شوند.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا