بورسبورس اوراق

گزارش دوره های برگزار شده مرکز مالی ایران در بهار ۱۴۰۰

واحد آموزش مرکز مالی ایران در بهار سال جاری در مجموع ۲۴ دوره در ۶۹۰ ساعت برگزار کرده است و بیش از ۸۰۰ نفر در دوره‌های این مرکز حضور داشته‌اند.


به گزارش پایگاه خبری بازارسرمایه (سنا)، مرکز مالی ایران مطابق دستورالعمل‌های اعلام شده از سوی وزارت بهداشت با رعایت پروتکل های بهداشتی در سه ماه فروردین، اردیبهشت و خرداد ماه سال جاری در مجموع بیش از  ۴۰۰۰۰ نفر ساعت و ۲۴ دوره به صورت آنلاین و حضوری برگزار کرد. خلاصه‌ای از فعالیت واحد آموزش مرکز مالی ایران در بهار سال ۱۴۰۰ به شرح ذیل است.

دوره های عمومی و تخصصی مرکز مالی ایران که شامل تحلیل بنیادی جامع، تحلیل تکنیکال جامع، مبارزه با پولشویی و روش های کشف آن (مقدماتی)، مهارت های ارتباط با مشتریان، کارشناس تولید محتوا، کارشناس تحلیلگر صنعت پتروشیمی و اصول و فرآیندهای ارزشگذاری شرکت ها (مقدماتی) با حضور اساتید برتر هر حوزه به میزان بیش از ۱۷۰۰۰ نفر ساعت در این مرکز برگزار شد.

همچنین دوره های ویژه این مرکز با هدف آموزش جایگاه های شغلی بازار سرمایه (حسابداری کارگزاری، آمادگی آزمون معامله گری، آمادگی آزمون اصول بازار سرمایه و آمادگی آزمون تحلیلگری) که به منظور آمادگی شغلی در بازار سرمایه و با هدف مهارت‌افزایی کارجویان تدارک دیده شده است به میزان بیش از ۱۳۰۰۰ نفر ساعت و دوره های بین المللی (یادگیری ماشینی و CFA) به میزان بیش از ۹۰۰۰ نفر ساعت در مرکز مالی ایران برگزار شد.

گفتنی است نمایندگی های مرکز مالی ایران در ۶ شهر کشور از جمله اصفهان، قم، خراسان رضوی، کردستان، آذربایجان شرقی و بوشهر دوره های مختلفی را در مجموع به میزان ۱۰۱۷ نفر ساعت برگزار کردند.

همچنین شایان ذکر است سومین دوره آمادگی آزمون CFA سطح ۱ نیز در تیرماه سال جاری در مرکز مالی ایران با استقبال چشمگیر علاقه مندان آغاز گردید.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا