اقتصاد کلان

جزئیاتی از آتش‌سوزی انبارهای سازمان اموال تملیکی

آتش‌سوزی گسترده در انبارهای سازمان اموال تملیکی در حالی صورت گرفته که گمانه‌زنی‌ها بر این است که آتش‌سوزی بر اثر قطع و وصل برق رخ داده است.

به گزارش آرمان اقتصادی، حدود ساعت ۱۹ امروز(دوشنبه، ۱۴ تیر) خبری درباره وقوع آتش‌سوزی گسترده در غرب تهران منتشر شد که در ادامه مشخص شد این حریق مربوط به چند انبار سازمان اموال تملیکی بوده است.

همچنین بخوانید

این در حالی است که بررسی موضوع از سازمان اموال تملیکی از این حکایت دارد که با توجه به گرمای بالای هوای تهران طی چند روز اخیر، گمانه‌زنی‌ها بر این است که آتش‌سوزی بر اثر قطع و وصل برق رخ داده است.

با این‌حال، سازمان اموال تملیکی تاکید دارد که هرگونه اظهارنظر در مورد جزئیات آتش‌سوزی بر عهده مسئولان آتش‌نشانی و فنی این موضوع است.

طبق اعلام این سازمان، آتش‌نشانان در حال اطفای حریق هستند اما به دلیل گستردگی و حجم بالای آتش همچنان عملیات اطفاء ادامه دارد.
 
ظاهرا انبارهایی که دچار حریق شده‌اند، حاوی کالاهایی مانند مواد خوراکی، لوازم خانگی و لوازم آرایشی بوده است.

گفتنی است که، طبق قانون تاسیس سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی و اساسنامه آن، از جمله وظایف این سازمان، جمع‌آوری و نگهداری، اداره و فروش کالاهای متروکه دولتی و غیردولتی، ضبطی و قاچاق قطعیت‌یافته و کالاهای قاچاق‌ بلاصاحب و صاحب‌متواری، است.
بر این اساس، اموالی که در اختیار سازمان اموال تملیکی قرار می‌گیرد، با ورود به انبارهای آن در جریان تعیین تکلیف قرار می‌گیرد.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا