انرژی

عذرخواهی روحانی از مردم به خاطر مشکلات ناشی از قطعی برق

رئیس جمهور با اشاره به افتتاح ۶۲ طرح توسعه ای و زیرساختی در مناطق آزاد تجاری و اقتصادی کشور در هفتاد و هشتمین هفته از افتتاح طرح های ملی، گفت: مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی نقش مهمی در اقتصاد و اشتغال بر عهده دارند و در این دولت کارهای بسیار عظیم و بزرگی در این مناطق صورت گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز سه شنبه در آیین افتتاح طرح های ملی مناطق آزاد تجاری و اقتصادی در استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، گیلان و سیستان و بلوچستان، اظهار داشت: مناطق آزاد در آغاز فعالیت این دولت بیشتر وارد کننده بود تا صادرکننده و بخش تجاری آن فعال بود تا بخش سرمایه گذاری که این یک نقیصه بزرگ برای این مناطق بود.

همچنین بخوانید

 روحانی با بیان اینکه امروز مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی تولید کننده هستند و به مرکزی برای سرمایه گذاری تبدیل شده اند، گفت: در ۸ سال گذشته در مناطق آزاد کارهای عظیمی صورت گرفته و طرح های استراتژیک و زیرساختی مهمی در این مناطق اجرا شده است و این مناطق باید به نقطه اتصال ایران و کشورهای جهان تبدیل شود.

وی در بخش دیگری از اظهاراتش، با بیان اینکه مشکل امروز برق در کشور نشان داد که سرمایه گذاری چقدر اهمیت دارد، از مردم بخاطر مشکلات ایجاد شده ناشی از قطعی برق عذرخواهی کرد.

این خبر تکمیل می شود…

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا