انرژی

حادثه در خط لوله نفت چشمه‌خوش اهواز / ۳ کشته و ۴ مصدوم

ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران از وقوع حادثه در خط لوله ۲۰ اینچ نفت چشمه خوش اهواز هنگام عملیات تعمیر و توپکرانی خبر داد و گفت: این حادثه منجر به جان باختن سه نفر و مصدوم شدن چهار نفر دیگر شد.

به گزارش آرمان اقتصادی، بنا بر اعلام روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران، حمیدرضا گلپایگانی اظهار کرد: خط لوله ۲۰ اینچ نفت چشمه خوش اهواز هنگام عملیات تعمیر و توپکرانی این خط، دچار حادثه شد.

همچنین بخوانید

وی افزود: این حادثه ساعت ۱۴ امروز سه‌شنبه (۱۵ تیرماه) رخ داد و منجر به جان باختن شهادت‌گونه سه نفر و مصدوم شدن چهار تن از کارکنان صنعت نفت و حفاری در موقعیت عملیاتی شرکت نفت و گاز غرب شد.

گلپایگانی گفت: دستور داده شده که بلافاصله تیم ویژه‌ای برای بررسی موضوع تشکیل و در تعامل با شرکت نفت مناطق مرکزی، گزارش پیگیری و اقدامات لازم را به فوریت ارائه کنند.

وی افزود: مصدومان با آمبولانس به بیمارستان شوش انتقال یافتند و تحت درمان قرار دارند.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران ضمن ابراز تاثر عمیق از جان باختگان شهادت‌گونه سه تن از کارکنان صنعت نفت (یک نفر از کارکنان ملی حفاری و دو تن از کارکنان شرکت نفت و گاز غرب از شرکت‌های زیر مجموعه شرکت نفت مناطق مرکزی) و تسلیت به خانواده‌های مصیبت‌دیده،  برای مصدومان حادثه آرزوی شفای عاجل کرد.

بنا بر اعلام روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران، حسب دستور دکتر حمیدرضا گلپایگانی، در این تیم ویژه مدیران، روسا و نمایندگان مدیریت‌های خدمات فنی، HSE، فوریت‌های پزشکی و اداره حفاری با هوا با اولویت رسیدگی به مداوای مصدومان تا بازیابی سلامت کامل، موضوع را بررسی کارشناسی خواهند کرد.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا