بورسبورس اوراق

شاخص بورس به رشد ۸۳۵ واحدی بسنده کرد


شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد ۸۳۵واحدی روبرو شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه بیش از ۶میلیارد و ۹۳۲میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۵هزار و ۴۸۵میلیارد تومان در بیش از ۶۹۷هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد ۸۳۵واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۲۸۲هزار و ۲۲واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر مثبت بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی شرکت‌های صنایع پتروشیمی خلیج فارس، سرمایه‌گذاری غدیر و گروه مپنا شد و در مقابل شرکت‌های سرمایه‌گذاری فولاد مبارکه اصفهان، فولاد خوزستان و پالایش نفت تهرن با افت خود مانع افزایش بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۲ میلیارد و ۲۶۸میلیون ورقه به‌ارزش ۶هزار و ۴۲۱میلیارد تومان در ۳۷۰هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۲۶واحد رشد کرد و در ارتفاع ۱۸هزار و ۳۶۷واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر مثبت بر شاخص فرابورس به نام نمادهای معاملاتی صنعت یمینو، پتروشیمی مارون و پالایش نفت شیراز شد و در مقابل شرکت‌های ذوب آهن اصفهان، پترشیمی تندگویان و فولاد هرمزگان جنوب بیشترین اثر منفی را بر این شاخص به نام خود ثبت کردند.

انتهای پیام/

منبع

تسنیم

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا