امور زیربناییكشاورزی و دامپروری

حسابهای بانکی سازمان مرکزی تعاون روستایی؛ در معرض انسداد

مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی با اشاره به بدهی ۲۵۰۰ میلیارد تومانی این سازمان گفت: حساب‌های بانکی سازمان در معرض انسداد و در آستانه تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی است.

همچنین بخوانید

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از سازمان مرکزی تعاون روستایی، سید محمد موسوی در نخستین نشست مشترک مدیران ستادی با بیان این مطلب که متأسفانه وارث سازمانی با حدود ۲,۵۰۰ میلیارد تومان بدهی به سیستم بانکی هستیم اظهار کرد: حساب‌های بانکی سازمان در معرض انسداد و در آستانه تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی است.

وی افزود: این در شرایطی است که امروز مهمترین چالش زنجیره تولید محصولات کشاورزی مشکلات حلقه‌های قبل و بعد از حلقه تولید است.

موسوی تصریح کرد: اتحادیه‌ها، تعاونی‌ها و تشکل‌های بخش کشاورزی با برخورداری از ظرفیت‌های گسترده قانونی و زیرساخت‌ها و حضور در بطن عرصه‌های تولید و همچنین متعلق به جامعه هدف بخش کشاورزی هم در تأمین، تدارک و توزیع نهاده‌ها وهم در حوزه‌های اجرای تولید در زمینه‌های صادرات، بازاریابی و بازار رسانی محصولات کشاورزی واجد ظرفیت گسترده‌ای است که در صورت ساماندهی، حمایت، هدایت و نظارت کارآمد می‌تواند نقش اساسی در پویایی و برابری اقتصاد تولید بخش کشاورزی و… ایفا کند.

مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران همچنین خاطر نشان کرد: این مهم بیش از هر چیز نیازمند اصلاح ساختار، ارتقا دانش فنی و حمایت تسهیلاتی است.

وی گفت: نیازمند عزمی راسخ و همتی جدی برای پویایی بیش از پیش شبکه تعاونی‌های روستایی و کشاورزی در کشور هستیم.

موسوی در ادامه با بیان این مطلب که در حال حاضر بیش از پیش به مدیرانی شجاع، خلاق، پیگیر و دلسوز در مجموعه سازمان نیاز داریم بیان داشت: در حال حاضر در مقطع زمانی حساسی به سر می‌بریم که عملکرد هوشمند در آن از اهمیت به سزایی برخوردار است.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا