ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

مدیر عامل گران قیمت ایرانی‌تبار، مدیرعامل تاکسی آنلاین «اوبر» شد

همین سه ماه پیش بود که دارا خسروشاهی مدیر عامل ایرانی تبار شرکت گردشگری آنلاین اکسپدیا با حقوق ۹۶ میلیون دلار در سال گرانترین مدیرعامل جهان معرفی شده بود. حال او شغل جدیدی دارد. آقای خسروشاهی به عنوان مدیرعامل شرکت تاکسی آنلاین اوبر منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، هیئت مدیره اوبر، به تازگی آقای خسروشاهی را برای مدیرعامل این شرکت انتخاب کرد. اوبر یک اپلیکیشن آنلاین تاکسی است که در چند سال اخیر در آمریکا، کانادا و دیگر کشورهای جهان فراگیر شده است. مسافر مقصد را تایپ می کند، و اوبر در کوتاه ترین زمان راننده ای را می فرستد. پرداخت هزینه هم آنلاین صورت می گیرد.

اوبر که در سانفرانسیسکو مستقر است در بیشتر از ۶۰ کشور جهان فعالیت می‌کند و بزرگترین سامانه موبایلی درخواست خودرو در جهان است.

اپلیکیشن این شرکت به کاربران امکان می‌دهد به وسیله تلفن همراه هوشمند به جای گرفتن تاکسی برای آمد و شد، از خدمات خودروهای شخصی کمک بگیرند.

دارا خسروشاهی ۴۸ ساله و متولد تهران است. او در سال ۱۹۹۱ لیسانس مهندسی بیوالکتریک خود را از دانشگاه براون در ایالت رود آیلند اخذ کرد و از ۲۰۰۵ به عنوان مدیر شرکت اکسپیدیا فعالیت خود را آغاز کرد.

اکسپدیا بزرگترین شرکت مسافرتی آنلاین جهان است که کاربران می توانند از طریق آن هتل و پرواز خود را رزرو کنند یا ماشین اجاره کنند و در مقصد شان خدماتی مثل تور مسافرتی خریداری کنند. شرکت اکسپدیا اکنون در بیش از یکصد کشور خدمات می دهد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا