بورسفرابورس

اتمام پذیره‌نویسی ۱۰ میلیون واحد صندوق خصوصی کمان کاریزما ‏

صندوق سرمایه‌گذاری خصوصی کمان کاریزما در نماد «کمان» سومین صندوق خصوصی‌ است که در فرابورس ایران پذیره‌نویسی شد و پیش از این پذیره‌نویسی دو صندوق سرمایه‌گذاری خصوصی اعتبار سرمایه نوآفرین با نماد «نوآور» و ثروت آفرین فیروزه در نماد «ثروت» انجام شد.


به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از (سنا) و به نقل از شرکت فرابورس ایران، پذیره‌نویسی صندوق خصوصی کمان کاریزما ۳۵ درصد تأدیه به عنوان سومین صندوق سرمایه‌گذاری خصوصی در فرابورس ایران طی ۶ روز کاری و پیش از اتمام مهلت یک‌ماهه، به اتمام رسید.

تعداد واحدهای سرمایه‌گذاری قابل پذیره‌نویسی این صندوق ۱۰ میلیون واحد و قیمت مبنای هر واحد، یک میلیون ریال در نظر گرفته شده بود که از این میزان ۳ میلیون واحد ممتاز پیش از این توسط موسسین صندوق تأدیه شده بود و ۷ میلیون واحد عادی نیز از سوی عموم سرمایه‌گذاران خریداری شد.

پذیره‌نویسی ۷ میلیون واحد صندوق کمان کاریزما از نوزدهم تیرماه به مدت ۲۳ روز کاری در فرابورس آغاز و همان‌طور که اشاره شد، طی ۶ روز کاری به اتمام رسید این در حالی است که مهلت این پذیره‌نویسی تا نوزدهم مردادماه جاری در نظر گرفته شده بود.

این صندوق که دوره فعالیت آن ۶ سال بوده و در حوزه صنایع کشاورزی، تبدیل و غذایی، برق و انرژی، فناوری اطلاعات و ارتباطات، دارویی و سلامت و … فعال است، ۳۵ درصد از سرمایه مورد نیاز خود را طی فرایند پذیره‌نویسی جذب کرده و مابقی ۶۵ درصد دیگر نیز در تعهد سرمایه‌گذاران است که طی دوره سرمایه‌گذاری و پیرو فراخوان‌های مدیر صندوق باید پرداخت شود.

مدیر صندوق کمان، شرکت مشاور سرمایه‌گذاری کمان کاریزما و متولی آن موسسه حسابرسی و خدمات مالی و مدیریت ایران مشهود است و از دیگر ارکان این صندوق نیز می‌توان به موسسه حسابرسی رازدار به عنوان حسابرس این صندوق اشاره کرد.

صندوق سرمایه‌گذاری خصوصی کمان کاریزما در نماد «کمان» سومین صندوق خصوصی‌ است که در فرابورس ایران پذیره‌نویسی شد و پیش از این پذیره‌نویسی دو صندوق سرمایه‌گذاری خصوصی اعتبار سرمایه نوآفرین با نماد «نوآور» و ثروت آفرین فیروزه در نماد «ثروت» انجام شده بود.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا