امور زیربناییراه و ساختمان

تعطیلی تهران و البرز تقاضا برای خرید بلیت اتوبوس را افزایش داد/ در برخی مسیرها تمام صندلی‌ فروخته شد/ اتوبوس فوق‌العاده برای مسیرهای پرتقاضا

رییس اتحادیه شرکت‌های تعاونی مسافربری گفت: با توجه به تعطیلی یک هفته‌ای تهران و البرز تقاضا برای خرید بلیت اتوبوس بسیار افزایش یافت و در برخی از مسیرها بلیتی برای فروش نیست.


همچنین بخوانید

احمدرضا عامری در گفت وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به افزایش میزان تقاضا برای سفر با حمل و نقل عمومی اظهار داشت: فعلا هیچ محدودیتی برای تردد ناوگان حمل و نقل عمومی اعلام نشده است با توجه تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر تعطیلی یک هفته‌ای استان‌های تهران و البرز، به یک باره با افزایش تقاضا برای خرید بلیت اتوبوس مواجه شدیم. 

وی ادامه داد: البته به دلیل پیش رو بودن عید قربان خرید بلیت اتوبوس و سواری کرایه افزایش یافته بود اما با اعلام تعطیلات یک هفته‌ای تقاضا بیشتر شد و طبیعی است که در این شرایط برای برخی از مقاصد تمام بلیت‌ها فروخته شده باشد و دیگر صندلی برای فروش نیست. البته ممنوعیت سفر با خودروهای شخصی هم از عوامل افزایش تقاضا برای خرید بلیت اتوبوس محسوب می‌شود. 

رییس اتحادیه شرکت‌های تعاونی مسافربری افزود: با توجه به شرایط در صورت نیاز برای برخی از مسیرها از اتوبوس فوق العاده استفاده می‌کنیم. 

عامری درباره احتمال افزایش قیمت بلیت به دلیل افزایش تقاضا گفت: هرگونه افزایش قیمت بلیت برای این یک هفته تعطیلات غیرقانونی است، هیچ شرکتی حق افزایش نرخ بلیت را ندارد و اگر مسافران با چنین مواردی مواجه شدند شکایات را گزارش کنند.       


انتهای پیام/

منبع

ایلنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا