بورسبورس انرژی

وبینار چشم‌انداز صنعت برق، فرصت‌ها و تهدیدها

وبینار تخصصی بررسی چشم انداز صنعت برق، فرصت ها و تهدیدها، امروز یکشنبه ۱۰ مرداد برگزار می‌شود. در این نشست تجدید ساختار صنعت برق در ایران و روند شکل‌گیری بازار برق تشریح و نحوه عملکرد بازار عمده فروشی برق در بورس انرژی ایران بررسی می‌شود.

همچنین بخوانید
نشست برق

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از (سنا)، در این نشست که امروز از ساعت ۱۴ الی ۱۷:۳۰ به طور مجازی برگزار خواهد شد، سیدعلی حسینی، حسین عبده تبریزی، داود منظور، محسن طرز طلب، علی نقوی، ابراهیم خوش گفتار، حمیدرضا صالحی، عیسی حسین پناه، محمد جعفری و آرش جالبی به نوبت سخنرانی می کنند.  

همگام با برگزاری نشست، مرکز مالی ایران در راستای ارتقاء دانش مالی و آماده سازی افراد به منظور فعالیت در مشاغل مالی، دوره کارشناس تحلیل گری صنعت و تجارت برق را طراحی و برگزار می‌کند تا دانشجویان و علاقه مندان به این حوزه به طور کامل با این صنعت آشنا شوند و در ادامه با بررسی صورت های مالی، محاسبه سود و ارزش گذاری شرکت های این صنعت توانایی های لازم برای تحلیل شرکت های این صنعت را بدست آورند.

 علاقمندان می‌توانند برای ثبت نام «رایگان» از این لینک http://yun.ir/t۰mwuf استفاده کنند. به تمامی شرکت‌کنندگان در نشست گواهینامه حضور در دوره تعلق می‌گیرد.

شماره تماس: ۶۲۸۴۳۰۰۰-۰۲۱

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا