امور زیربناییكشاورزی و دامپروری

بی توجهی روحانی به بخش کشاورزی تکذیب شد

وزارت جهاد کشاورزی مباحث مطرح شده مبنی بر وقت ندادن رئیس جمهور سابق به وزیر جهاد کشاورزی برای طرح مسائل مربوط به نهاده های کشاورزی را تکذیب کرد.

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، وزارت جهاد کشاورزی اظهارات نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی مبنی بر وقت ندادن حسن روحانی، رئیس جمهور سابق به وزیر جهاد کشاورزی برای طرح مسائل مربوط به نهاده‌های کشاورزی و بازار پروتئینی در مدت ۱۵ ماه گذشته را تکذیب کرد.

در اطلاعیه این وزارتخانه آمده است: بدین وسیله اظهارات مطرح شده از سوی آقای علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی که اخیراً در فضای مجازی ادعا کرده است: «در دیدار با وزیر جهاد کشاورزی، دکتر خاوازی مدعی شده است در طول ۱۵ ماه وزارت که بحران نهاده‌های کشاورزی و آشفتگی بازار پروتئین را داشتیم حتی یک بار آقای روحانی رئیس جمهور سابق به بنده وقت ندادند.» قویاً تکذیب می‌شود.

بر اساس این گزارش، وزیر جهاد کشاورزی در مدت یاد شده به دفعات گزارش وضعیت تولید و تأمین نهاده‌های کشاورزی را در جلسات ستاد هماهنگی اقتصادی به استحضار رئیس جمهور سابق رسانده و از تدابیر و ارشادات ایشان بهره مند شده است.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا