اقتصاد کلان

تأیید قالیباف بر درخواست یک نماینده مجلس مبنی به ارائه هزینه کرد اعتبار خرید واکسن

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه «نان و جان مردم از هر چیزی مهم‌تر است» درخواست محمدرضا پور ابراهیمی مبنی بر وظیفه وزیر بهداشت دولت سیزدهم در مورد ارائه گزارش هزینه کرد اعتبار یک میلیارد دلاری خرید واکسن به مجلس را تأیید کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، محمدرضا پورابراهیمی در جلسه علنی امروز(چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی ضمن تبریک به وزرای دولت سیزدهم که از مجلس رأی اعتماد گرفتند، گفت: بر اساس مصوبات ستاد کرونا در سال گذشته مبلغ یک میلیارد دلار با دستور رهبری و تأیید معظم له به این امر اختصاص پید کرد. یکی دو بار در مجلس این موضوع مطرح شده است که گزارش هزینه کرد این اعتبار به مجلس ارائه شود.

همچنین بخوانید

نماینده مردم کرمان در مجلس با اشاره به شیوع همه گیری کرونا و آمار بالای جان باختگان گفت: از وزیر پیشنهاد این موضوع را پیگیری کنند و یک گزارش جامع ارائه دهند. گزارش عملکرد تا امروز را باید داشته باشیم. همچنین همت کنید و برنامه پیش رو را ارائه کنید. سلامت مردم و اقتصاد مردم را پیگیری کنید. استان کرمان وضعیت خوبی ندارد. از وزیر بهداشت دولت سیزدهم می‌خواهم که در اولین سفر استانی به کرمان سفر کنند.

رئیس مجلس شورای اسلامی در واکنش به این تذکر گفت: تعبیری داشتم که گفتم نان و جان مردم مهم ترین موضوعی است که باید به آن توجه شود. اولویت اول ما بحث سلامت و کرونا است.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا