ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

استخدام ۴۰ هزار نفر در آمازون

شرکت آمازون در بزرگترین برنامه استخدام و آموزش خود، قصد دارد بیش از ۴۰ هزار نفر را در آمریکا استخدام کند.

به گزارش آرمان اقتصادی، بزرگترین فروشنده آنلاین و شرکت رایانش ابری جهان در بیانیه ای اعلام کرد قصد دارد در ۱۵ سپتامبر یک نمایشگاه شغلی برگزار کند و به الگوی سالهای اخیر در دعوت از متقاضیان کار به طور انبوه برای اطلاع یافتن از مشاغل موجود در این شرکت ادامه دهد. آمازون به مناطقی که این شرکت استخدام می کند اشاره نکرد اما سایت استخدام آمازون از سیاتل، آرلینگتون، ویرجینیا، نیویورک، بلوو، واشنگتن و سانی وال کالیفرنیا به عنوان مناطقی اشاره کرده که بیشترین موقعیت را برای استخدام جدید دارند.

همچنین بخوانید

آمازون تا پایان ژوئن از یک میلیون و ۳۰۰ هزار کارمند در جهان، ۹۵۰ هزار نفر را در آمریکا در استخدام داشته است. اکثر این افراد در واحد لجستیکی آمازون و عمدتا در انبارهایی مشغول به کار هستند که کالاها را نگهداری و بسته بندی می کنند.

بر اساس گزارش بلومبرگ، با افزایش سفارشهای خرید اینترنتی در دوران پاندمی، شمار کارمندان آمازون افزایش پیدا کرده است. جف بزوس، مدیرعامل سابق آمازون اوایل سال میلادی جاری پس از اقدامات کم سابقه اتحادیه در واحد انبارها و اعتراضات کارمندانش در دفتر سیاتل، وعده داده بود این شرکت توجه بیشتری به رفاه کارمندانش خواهد داشت.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا