امور زیربناییراه و ساختمان

تقدیر معاون رییس جمهوری از مدیر کل راهداری زنجان

امروز با حضور معاون رییس جمهوری از مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان تقدیر شد.

همچنین بخوانید

به گزارش آرمان اقتصادی،، امروز (پنجشنبه ،نهم شهریور) در جریان سفر «اصغر مونسان»رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به زنجان از «ایرج دست نشان» مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان توسط استانداری تقدیر شد .  

در متن لوح تقدیر وی آمده است:

کارآمدی و اثر بخشی نظام اداری هر کشور، عامل مهم و حیاتی در تحقق برنامه های همه جانبه و لازمه توسعه و گسترش مناسب وظایف دولت و سازمان های دولتی، پایش مداوم نحوه انجام امور و استقرار نظام مدیریت عملکرد است، از این رو ارزیابی عملکرد به عنوان فرایندی مستمر برای بهبود و بالندگی سازمان ها ضروری است.

در راستای تحقق سیاست های کلی نظام اداری ابلاغی مقام معظم رهبری و تاکید دولت تدبیر و امید بر اجرای نقشه راه اصلاح نظام اداری به صورت شفاف و کارآمد، آن دستگاه در ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۵ استان زنجان حائز بیشترین رشد امتیار عملکردی نسبت به سال ۱۳۹۴ شده است.

بدین وسیله مراتب قدردانی و تشکر خود را از مجموع مدیران، کارشناسان و کارکنان پرتلاش آن دستگاه اعلام می نمایم. امید است در سال مزین به شعار اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال با عزم ملی و مدیریت جهادی زمینه تحقق منویات حکیمانه مقام معظم رهبری را با درایت خویش فراهم نمایید.      

 

منبع:ایلنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا