امور زیربناییكشاورزی و دامپروری

نماینده دشتستان خواستار پاسخگویی وزیر جهاد کشاورزی درمورد خرما شد

بوشهر- با طرح سوال نماینده مردم دشتستان در مجلس، وزیر جهاد کشاورزی باید در مجلس پاسخگوی وضعیت خرمای این شهرستان باشد.

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی طرح سوال از وزیر جهاد کشاورزی را کلید زد تا ساداتی‌نژاد در مجلس پاسخ دهد که چرا قیمت خرمای دشتستان همچنان پایین مانده و علت بی‌توجهی وزارت جهاد کشاورزی به خرمای دشتستان چیست؟

ابراهیم رضایی در طرح سوال خود از سید جواد ساداتی‌نژاد وزیر جهاد کشاورزی که به هیئت رئیسه مجلس ارائه شده است بیان کرد: قیمت خرمای دشتستان در سال جاری خیلی پایین بوده به طوری که قیمت آن از قیمت سال ۹۸ هم کمتر است و این در حالی است که هزینه تولید خرما در سالیان اخیر چند برابر شده است.

این مسئله موجب ایجاد بحران شدید در زندگی و معیشت کشاورزان دشتستانی شده است. چرا قیمت خرمای دشتستان همچنان پایین مانده و علت بی‌توجهی وزارت جهاد کشاورزی به خرمای دشتستان چیست؟

نماینده دشتستان همچنین تذکری با همین موضوع به وزیر جهاد کشاورزی داده و اعلام کرد: قیمت خرمای دشتستان در سال جاری خیلی پایین بوده به طوری که قیمت آن از قیمت سال ۹۸ هم کمتر است.

این در حالی است که هزینه تولید خرما در سالیان اخیر چند برابر شده است و این مسئله موجب ایجاد بحران شدید در زندگی و معیشت کشاورزان دشتستانی شده است.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا