بورس

مقصران وقوع کلاهبرداری کنتور سازی محاکمه شوند/ فقط حق و حقوق خود را می‌خواهیم / مدیران اتاق اصناف و سازمان بورس پاسخگو باشند

با آغاز معاملات بورس اوراق بهادار تهران در روز جاری دهها تن از معترضان که خود را سهامداران شرکت کنتور سازی عنوان می کنند در مقاابل این بازار تجمع اعتراض آمیز برپا کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار میدانی آرمان اقتصادی ؛ درب اصلی بورس تهران به دلیل تجمع سهامداران معترض در مقابل تالار معاملات سهام در خیابان حافظ  از ابتدای شروع معاملات امروز به روی عموم مردم بسته شده است.

این نخستین بار در ط.ول یک دهه فعالیت بورس تهران است که درب اصلی بورس تهران به دلیل تجمع اعتراضی بر روی عموم مردم از شورع تا پایان معاملات متوقف می شود.

یکی از شرکت کنندگان این تجمع در گفتگو با خبرنگار میدانی ما ، علت تجمع را اعتراض به کلاهبرداری توسط برخی مدیران بورس و تبانی با شرکت کنتور سازی و مدیران اتاق اصناف عنوان می کند و می گوید: در این زمینه حدود ۵۰۰ میلیارد تومان از دارایی های مردم تضییع شده و بدون تولید در شرکت ، سند سازی کرده اند و مدیران بورس تایید کرده اند که کنتور سازی برنده صندوق های مکانیزه شده و قیمت سهام را چند برابر کردند و ما هم با اعتماد به مدیران بورس این سهام را خریده ایم و الان معلوم نیست که قرارداد را می بندندد یا نه . ما استیفای حق و حقوق خود به علاوه سود بانکی آنرا می خواهیم.

برخی مدیران سازمان سوء استفاده و کلاهبردای می کنند و در لایه های میانی خود اطلاعات دارند . به موقع می خرند و می فروشند و در این بین سهامدار اقلیت زیانده می شود.

یکی دیگر از معترضان که خود را سهامدار کنتور سازی معرفی می کند می گوید : انتظار می رود سازمان بورس نسبت به گزارش های جعلی این ناشر اقدام کند و به قیمت خرید این سهام را بخرد و زیانی که در ۸ ماه اخیر بلوکه شده را جبران کند.

خانمی نیز می گوید: سازمان بورس به فکر ما نیست و وزیر اقتصاد شخصاً به این موضوع ورود کند . ما فقط حق و حقوق خود را می خواهیم.

سهامدار دیگری می گوید : از نیروی انتظامی و فرماندار محترم تهران خواهش می کنیم از مسئولان بخواهند تا به مردم پاسخگو باشند در غیر اینصورت در کف خیابان منتظر دریافت پاسخ از طرف مردم خواهیم ماند.

منبع:اقتصاد.آنلاین

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا