بورسبورس اوراق

شاخص بورس تابستان را منفی به پایان رساند


شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با ثبت افت ۴هزارواحدی مواجه شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه بیش از ۸میلیارد و ۶۵میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۷هزار و ۱۸۵میلیارد تومان در بیش از یک میلیون و ۵۹۵هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با افت ۴هزار و ۸۳۵واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۳۸۶هزار و ۴۰۰واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر منفی بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی شرکت‌های پتروشیمی پارس، سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی و فولاد خوزستان شد و در مقابل شرکت‌های پالایش نفت اصفهان، پالایش نفت تهران و سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی با رشد خود مانع افت بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

همچنین بخوانید

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۴ میلیارد و ۲۷۲میلیون ورقه به‌ارزش ۱۲هزار و ۹۸۸میلیارد تومان در یک میلیون و ۴۱۷هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۱۵۷واحد افت کرد و در ارتفاع ۲۰هزار و ۵۶۴واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر منفی بر شاخص فرابورس به نام نمادهای معاملاتی بیمه پاسارگاد، مجتمع جهان فولاد سیرجان و فولاد هرمزگان جنوب شد و در مقابل شرکت‌های پلیمر آریا ساسول، گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و گروه توسعه مالی مهر آ بیشترین اثر مثبت را بر این شاخص به نام خود ثبت کردند.

انتهای پیام/

منبع

تسنیم

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا