ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

هوشمندسازی سفرها با طراحی ۶ برنامه داخلی

عکس دریافتی و تزیینی است

۶ برنامه داخلی برای هوشمندسازی سفرها طراحی و تدوین شده است که این برنامه‌ها به یاری مسافران می‌آید تا سفری ایمن و با زمان‌بندی درست‌تری داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، یکی از الزامات سفرهای درون و برون شهری، داشتن یک برنامه منجسم و قابل اتکا است، به خصوص برای کسانی که سفرهایی کاری و شغلی دارند و زمان برایشان اهمیت ویژه‌ای دارد. اما در شهرهای شلوغ و پرترافیک این برنامه‌ریزی سخت‌تر و نیازمند برنامه‌ریزی منسجم‌تری است.

در همه دنیا نرم‌افزارهایی برای این کار طراحی شده است تا یاریگر مسافران و رانندگان شود و با ارائه اطلاعاتی جامع برای مسیریابی درست، ارائه تصویری روشن از نقشه راه‌ها، خیابان‌ها و شهرها، ترافیک‌های درون و برون شهری و غیره، سفرها را ایمن و کارآمدتر کنند.

در ایران نیز با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های فضایی و حمل‌ونقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و با تلاش شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق، ۶ نرم‌افزار کاربردی در این حوزه طراحی و روانه بازار شده است.

به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، همه این برنامه‌های هوشمند به گونه‌ای طراحی شده‌اند تا قابل نصب بر روی گوشی‌های همراه باشد و مسافران، رانندگان و کاربران بتوانند به راحتی از آنها استفاده کنند و با کمترین زمان ممکن و در بهترین مسیر منتخب به مقصد مورد نظر برسند.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا