امور زیربناییراه و ساختمان

تصویر نرخ ۲۲ میلیون تومانی بلیت تهران- مشهد جعلی است

شرکت هواپیمایی ماهان درباره انتشار تصویری از بلیت ۲۲ میلیون تومانی مسیر تهران – مشهد اعلام کرد: این تصویر جعلی است و در بخش جستجوی اپلیکیشن «آپ» و سایر اپلیکیشن‌ها این مورد دیده نمی شود.


همچنین بخوانید

به گزارش آرمان اقتصادی،، پس از اینکه وزارت راه و شهرسازی و سازمان هواپیمایی دستور پلمب چند دفتر و شرکت فروش بلیت اربعین را صادر کردند و پس از این موج از برخوردها بلیت اربعین با همان سقف ۵ میلیون تومان به فروش رسید،  از روز گذشته اخباری مبنی بر گرانفروشی بلیت مشهد برای ایام اربعین حسینی و ۲۸ صفر منتشر و تصویری از فروش بلیت‌ها با نرخ بسیار بالاتر از دامنه مصوب از سایت‌های اینترنتی فروش بلیت هواپیما در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی دست به دست شد. 

به طوری که در یکی از این تصاویر بلیت تهران به مشهد با ایرلاین ماهان بیش از ۲۲ میلیون تومان نرخ گذاری شده بود. 

شرکت هواپیمایی ماهان در پاسخ به پیگیری‌های خبرنگار ایلنا درباره این قیمت نجومی بلیت تهران- مشهد اعلام کرد: این تصویر قطعا جعلی است و مسلما این نرخ برای مسیر تهران- مشهد قابل ارائه هم نیست. ضمنا شرکت هواپیمایی ماهان در این ساعت برنامه پروازی به مشهد ندارد. البته احتمال اشتباه در درج نرخ هم می‌تواند وجود داشته باشد و در اپلیکیشن «آپ» و هیچ یک از اپلیکیشن‌های دیگر این مورد دیده نمی‌شود. 

7c057982-d8f3-4d7a-aa57-6cf0c0a9a35d

 


انتهای پیام/

منبع

ایلنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا